Khamis, 30 Jun 2011

04 di sungai rambai - Google Blog Search

04 di sungai rambai - Google Blog Search


Terima Kasih PAS Jasin

Posted: 29 Jun 2011 05:30 AM PDT

Pas Kawasan Jasin telah menziarahi dan menyampaikan sumbangan kepada dua orang penduduk di DUN Sungai Rambai di dalam satu program bersama Majlis Tindakan DUN (MTD) Sungai Rambai petang semalam.

Sumbangan disampaikan Timbalan Pesuruh Jaya PAS 1 Melaka merangkap Yang Dipertua PAS Jasin, Ustaz Kamaruddin Sidek bersama-sama dengan Pengerusi MTD Sg Rambai, Tn Hj Azutdin Hassan semalam kepada kepada Sdra Yusof Sabtu dari Jalan Salim, Kg Sebatu dan Sdra Zainuddin Mohd 43 dari Kg Batu Gajah.

"Terima kasih kepada PAS Jasin, yang prihatin terhadap kami," kata Sdra Yusof 49, yang bekerja sebagai seorang pengawal keselamatan yang terpaksa menjaga dan menyara kehidupan adik perempuannya yang uzur dan mengalami kecacatan ingatan.

Sementara itu, keluarga Sdra Zainuddin Mohd turut menyuarakan hal yang sama setelah menerima sumbangan hamper dari PAS Jasin.

Zainuddin telah dua tahun menderita diserang angin ahmar dan lumpuh separuh badan.

"Makcik dah puas membawanya berubat dan berurut di merata tempat tetapi penyakitnya masih belum pulih," kata ibunya terhadap penyakit yang ditanggung oleh Zainuddin.

Sementara itu Ustaz Kamaruddin yang menyampaikan sumbangan yang diagihkan itu meminta keluarga terbabit bersabar dengan dugaan Allah dan pihak MTD akan cuba membantu untuk meringankan beban mereka dari masa ke semasa.

Selepas program penyampaian sumbangan tersebut, program pertemuan Dewan Harian PAS Kawasan Jasin dan MTD Sg Rambai itu juga dipenuhi dengan Solat Maghrib dan Isya bersama disamping kuliah maghrib yang disampaikan oleh YDP Jasin sendiri.

Ia disusuli dengan program dialog diantara pimpinan Dewan Harian PAS Kawasan Jasin dan MTD Sungai Rambai sebagai persediaan untuk berdepan dan pilihanraya umum yang akan datang ini.

Diantara pimpinan PAS Jasin yang turut serta termasuklah barisan pimpinan yang baru, Timbalan Yang Dipertua, Tuan Haji Yuhaizad b Abdullah, Naib Yang Dipertua merangkap Ketua Penerangan PAS Melaka, En. Azrin bin Abd Majid dan Setiausaha, Ust Ghazali bin Hasan.

Sementara pimpinan MTD Sungai Rambai dibarisi oleh Pengerusinya, Tn Hj Azutdin Hassan, Setiausaha, Zulkifli Harun dan beberapa jawatankuasa termasuklah Aminuddun Jalil, Abd Karim Kassim, Hamsan Mohd, Aminuddin Mohd Yatim, Muslaini Baharum dan Mamat Khamis.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads