Selasa, 7 Jun 2011

04 di tanjung bidara - Google Blog Search

04 di tanjung bidara - Google Blog Search


DUNIA PUTERI BUNIAN: <b>tanjung bidara</b>

Posted: 14 May 2011 12:01 PM PDT

tanjung bidara.

2nd tyme aku sampai sini. aku fikir takkan ada peluang datang sini lagi.. tapi takdir menentukan aku kembali semula menjejakkan kaki lagi di pantai ni. 

(aishh,, pe ke jiwang sangat aku tulis nie..hoho)

eermm..ingat lagi 1st tyme jejak kaki kat sini. tyme tuh aku sekolah lagi. form 4 cam tuh la. tak berape ingat sangat bende dah lame kan..huhu~~ tyme tuh pon datang sebab ade kem motivasi tok dak2 PRS. 2 orang jer yang terpilih join kem motivasi tuh. aku dengan zuhairah  
(best pren aku la sape lagi kan).

petang tadi meroyan pegi tanjung bidara. tak bajet pon nak pegi. tetibe jer rase nak tengok sunset kat tanjung bidara. so ajak la mr. F pegi..thankz awok. bawak kite datang sini..

wahh!! pe lagi meroyan la aku main air. panjat pokok. panjat batu beso. syiokk oo.. pas dah tengok sunset baru balik. tapi tak dapat nak tengok sunset jatoh betol2 sebab terhalang dengan awan. tak cam sunset yang aku tengok tyme aku pegi singapore dengan dak2 kozmate aku. takpo lah. tak da rezki nak tengok sunset kat tanjung bidara. ape2 pon,  tanjung bidara sangat best sebab aku pegi dengan insan istimewa.. heehe~~ (malu)

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads