Jumaat, 16 September 2011

04 di alor gajah - Google Blog Search

04 di alor gajah - Google Blog Search


SHARING THE MOMENTS: Training <b>di Alor Gajah</b> Melaka

Posted: 19 Jun 2011 02:29 AM PDT

18hb kami di jemput untuk conduct 1 session iaitu Sex & Gender di Melaka. Hari Jumaat malam kami bertolak ke Melaka. Aku dan 2 orang colleagues opis.
Ini adalah 1st time aku conduct session secara solo yek! ada 71 orang pelajar dan di divide kpd 3 kumpulan. Kumpulan aku, Kak Roro and Eena.
Budak-budak ini umur 16 & 17 tahun. Semuanye girls. Budak2 ni sangat aktif, participate dlm session yang kami jalankan.
Secara keselurahannye mereka sangat happening dan aku rasa aku dah buat yang terbaik untuk session tersebut. Satu pengalaman yang hebat untuk aku meningkatkan tahap keyakinan untuk berucap di khayalak ramai! Insyallah selepas ni bole buat lebih baik.. Happy! :)




Kolaj yang mereka hasilkan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads