Khamis, 29 September 2011

04 di klebang - Google Blog Search

04 di klebang - Google Blog Search


Coconut Shake, <b>Di</b> Pantai <b>Klebang</b> =) | Silampuneon

Posted: 02 Aug 2011 02:28 PM PDT

Ok, sumpah...saya betul betul jatuh hati dengan coconut shake yang direkemen oleh kawan saya, Izot. Gila siot...first sedut coconut shake, hati mula terpikat ! Tak percaya...sangat slurrrrpy !!

Lokasi : Pantai Klebang, Melaka

Paling Best : Coconut Shake Special With Vanilla Ice Cream On Top !

Harga : 

Coconut Shake RM1.50

Coconut Shake Special RM2.00

Mula mula, dalam hati.."aku tak berkenan betul benda benda berkaitan kelapa nih.." Tapi bila da sedut tu...mak aih..apesal coconut shake ni sedap sangat ? Balik KL nak cari la coconut shake macam ni ? Huarghhh...sape tau kat mana nak cari coconut shake yang sedap kat KL ??? Tell meee ~

mula mula saya jual mahal dengan coconut shake nih huhu

tiba tiba nampak macam menarik je...nak cuba

order nasi lemak pulak

disebabkan lapar...saya bedal je..

coconut shake da sampai weh !!!

haha..siap ada ice cream vanilla on top

sesi suap menyuap macam pengantin..saje je prektis

ngaaaa !

cak !

the gadis...

kekenyangan makan nasi lemak dan coconut shake =)

sedut till the last slurppp

kedai ni penuh wo...banyak peminat..tak kira melayu , cina dan india..

babai nasi lemak !

babai pantai klebang coconut shake..lain kali saya datang lagi ok !


P/s: Masih termimpi mimpi kesedapan coconut shake sampai sekarang...oh tidak...huhu...Oh coconut shake i will miss you bebeh =)

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads