Ahad, 25 September 2011

04 di merlimau - Google Blog Search

04 di merlimau - Google Blog Search


UzairOthman.com » konvokesyen Politeknik <b>Merlimau</b> Melaka ke-9

Posted: 24 Sep 2011 07:41 PM PDT




24/9/2011 – Bertempat di Dewan Platinum Politeknik Merlimau Melaka (PMM) berlangsungnya Majlis Konvokesyen Politeknik Merlimau Melaka kali ke-9 yang Uzair hadiri bagi mengambil Diploma yang Uzair belajar disini selama 3 tahun yang lalu..Uzair mengambil jurusan Diploma Kejuruteraan Elektronik di PMM, telah pun menerima segulung diploma yang diberikan oleh pihak politeknik setelah uzair lulus pembelajaran disini.



banyak pengalaman dan pengorbanan yang uzair lalui untuk berjaya di PMM ni, di politeknik ini jugalah uzair banyak menimba ilmu pengetahuan yang luas tentang dunia kehidupan dan kejuruteraan. konvo uzair ini bermula pada jam 9 pagi yang dimulakan dengan perarakan masuk pelajar dan majlis istiadat konvokesyen PMM . Diploma yang uzair terima itu diserahkan daripada ketua pengarah politeknik malaysia sambil diiringi pengarah politeknik merlimau melaka.


inilah beberapa gambar kenangan uzair konvo dan ia pasti akan di ingati sehingga hujung nyawa uzair dan terima kasih kepada pensyarah dan rakan2 politeknik merlimau melaka kerana memberi tunjuk ajar disana dan terima kasih kepada keluarga kerana memberi sokongan untuk uzair belajar..



perarakan masuk majlis istiadat konvo

pelajar cemerlang PMM iaitu Jimmy (sama belajar kat uniten)..hehe

uzair time kuar dewan

bersama blogger mohdzaid.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sukakan Cerita Saya Ini? Jom Kongsi:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads