Isnin, 10 Oktober 2011

04 di batu berendam - Google Blog Search

04 di batu berendam - Google Blog Search


KREN TERBABAS HAMPIR REMPUH KEDAI <b>DI BATU BERENDAM</b> <b>...</b>

Posted: 07 Oct 2011 01:15 PM PDT

No of View :151

PEKERJA kren bekerja keras mengalih sebuah kren yang nyaris merempuh sebuah kedai kopi di Batu Berendam, Melaka

 Seorang peniaga kedai makan terkejut apabila tiba-tiba sebuah kren seberat kira-kira 24 tan terbabas sehingga hampir merempuh kedainya itu di simpang empat Jalan Bachang-Batu Berendam di sini semalam.

Difahamkan, kejadian yang berlaku kira-kira pukul 5 petang itu berpunca apabila pemandu kren cuba mengelak terlanggar sebuah motosikal.

Peniaga tersebut, Lee Chong Seng, 35, berkata, dia terkejut apabila mendengar suara orang menjerit dan pada masa sama melihat sebuah kren terbabas dan menuju ke arah kedainya itu.

"Kejadian berlaku begitu pantas tetapi mujurlah saya bersama tiga pelanggan melompat keluar dari kedai sebelum kren terbabas di kaki lima.

"Mujurlah ketika kejadian saya sudah mahu menutup kedai dan pelanggan tidak ramai, kalau tidak, tak tahulah apa nasib saya," katanya ketika ditemui di sini semalam.

Tinjauan mendapati, hanya bahagian lantai simen kaki lima kedai pecah dan berlubang apabila tayar kren terperosok di situ.

Kemalangan itu juga mengakibatkan kesesakan teruk dari arah Pasar Borong Majlis Perbandaran Hang Tuah Jaya, Ayer Keroh dan Bachang.

Sebuah kren lain pula terpaksa mengambil masa hampir dua jam untuk mengalihkan kren berkenaan.

Ketua Polis Daerah Melaka Tengah, Asisten Komisioner Salehhudin Abd. Rahman ketika dihubungi hari ini mengesahkan kejadian itu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

Full content generated by Get Full RSS.

Jawatan Kosong Pembantu Kedai <b>Di Batu Berendam</b> Melaka • Vacancy <b>...</b>

Posted: 08 Oct 2011 12:56 AM PDT

Home > Melaka > Pembantu Kedai Di Batu Berendam

jobs in Melaka - Careerjet

Batu Berendam, Melaka – Advertising and such is forbidden and will be traced. Pemasaran dan lain-lain adalah dilarang dan akan dijejak. NEVER pay in advance to a seller you don't know. JANGAN membuat bayaran pendahuluan kepa

- View Detail Or Apply Now !

Advertisement

Loading

Comments are closed.

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads