Sabtu, 7 April 2012

04 di umbai - Google Blog Search

04 di umbai - Google Blog Search


Makan Besar Punya <b>Di Umbai</b> - Murni Ateerah Hamzah - Yes

Posted: 08 Jan 2012 05:19 PM PST

Salam.
Semalam cik m dengan kawan-kawan pergi makan dekat Umbaiiii. Best giler ahh. Memang kami makan sepenuh hati. Bajet 20 hengget sorang, makan nasik dua round! Haha. Tetiba aku yang tak makan nasi TERmakan nasi la pulak! Alahai, takpelah demi kawan aku korbankan diet aku. Hehe. 
Antara Menu Yang Kami Pilih : 
1) Ikan Siakap Tiga Rasa.
4) Kerang Bakar.
5) Otak-otak
6) Buah-buahan as dessert.
7) 2 Jug air sunquick. (haha.tak cukup 1 jug!)
Untuk anda yang tak pernah sampai kat Umbai, anda boleh cuba ye. Tempat makan kat sini memang glamour. Seafood segar-segar sebab kedai makan memang tepi laut. 
Cara nak makan kat sini, anda pilih apa yang anda nak makan. Yang jenis taknak pegang ikan mentah,sotong mentah,dan apa saje yang mentah-mentah takpayah la datang. Hahaha. Pastu letak dalam bakul yang dia sediakan. Then dia akan tanya kita, ikan nak masak macam mana, udang nak masak macam mane, sotong pulak nak masak macam mane. Pastu dia bagi la kita resit sekali dengan benda alah ni.

No.Meja la konon kan. Ehek.
Semalam kami kena RM153. Okay lah kan. Sorang rm22. Memang nak makan besar pon. Yang penting memang kenyang yang amat! Alhamdulillah. So,anda semua boleh lah cuba makan kat sini. Selamat Mencuba! ^_^


Tiada ulasan:

Catat Komen

ads