Jumaat, 28 September 2012

04 di ayer keroh - Google Blog Search

04 di ayer keroh - Google Blog Search


Gambar kemalangan melibatkan 10 kenderaan <b>di Ayer Keroh</b> <b>...</b>

Posted: 25 Sep 2012 02:40 PM PDT

Klik sini untuk dapat iPhone 5 dengan harga tak masuk akal !!
Klik sini untuk saksikan Video terbaru dari Petronas !!
Klik sini untuk saksikan Portal Hiburan terbaru Hangat.my !!



Kemalangan di Ayer Keroh  menggambarkan betapa perlunya , lori-lori periksa keadaan brek sebelum memulakan perjalanan , kalau dah sampai masa servis brek tu kena servis , kereta aku pun 40 ribu km kena servis brek , tak leh tunggu dah . Tak tau lah apa punca kemalangan ni , tapi dari info yang aku dapat dari Google , masalahnya adalah brek lori ...tengok petikan bawah ni

"Saya hanya mampu melihat pemandu lori itu melambaikan tangan dan menggerakkan kepalanya beberapa saat untuk meminta bantuan sebelum dia terkulai di tempat duduknya," kata R Sivakumar, 32.

Dia saksi kejadian kemalangan maut membabitkan 10 kenderaan di Persimpangan Seri Negeri-Pusat Dagangan Antarabangsa Melaka (MITC) di Ayer Keroh, di sini, jam 3.20 petang semalam.

Kemalangan membabitkan tiga lori, empat motosikal dan kereta iaitu masing-masing sebuah Proton Iswara, Perodua Kancil dan Honda City itu mengakibatkan dua maut dan tiga cedera.

Mangsa yang mati di tempat kejadian ialah pemandu lori membawa dedak, R Chandran, 46, dari Taman Mutiara, Alor Gajah dan penunggang motosikal, R Mukeudan@Mukudan, 62, dari Sagil, Muar, Johor.

Sivakumar berkata, ketika kejadian, dia yang memandu Proton Iswara bersama lima penumpang lain termasuk isterinya, S Eswari, 28, yang mengandung lima bulan dalam perjalanan dari sebuah pasar raya ke rumahnya di Kesang, Jasin dikejutkan dengan dentuman kuat apabila kenderaannya dirempuh lori dipandu Chandran.

sumber


Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni ...
Klik sini untuk dapat iPhone 5 dengan harga tak masuk akal !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads