Ahad, 9 September 2012

04 di merlimau - Google Blog Search

04 di merlimau - Google Blog Search


Ziana Zain sambut raya <b>di Merlimau</b>

Posted: 11 Aug 2012 03:52 PM PDT

Ziana Zain sambut raya di Merlimau

Ziana Zain, ibu kepada Muhammad Aiman, 12, Muhammad Ammar, 9, serta pasangan kembar Muhammad Ariel Armin dan Siti Nour Kaseh Armin Zaharin, 1 tahun 5 bulan ceria berkongsi cerita mengenai sambutan raya.

Hampir dua dekad tidak menyambut Aidilfitri di kampung halamannya di Merlimau, tahun ini mereka sekeluarga sepakat meraikan 1 Syawal di situ.

"Ia permintaan abah untuk menanti kedatangan Aidilfitri di sana. Sejak bergelar artis, saya jarang dapat bercuti lama di kampung terutama ketika Aidilfitri. Kebetulan dulu, abah masih terikat dengan tugas membuatkan pagi raya kami cuma di Shah Alam.


"Tahun ini, Insya-Allah, dua hari sebelum lebaran kami akan memandu pulang dan membuat persiapan di sana. Saya rindu suasana kecoh itu, apatah lagi keluarga kami besar.

"Teringat kenangan ketika kanak-kanak dulu. Ini juga masanya untuk anak-anak mengenali saudara mara. Biarpun membawa nama Ziana Zain tetapi saya langsung tidak rasa glamor kerana tetap berperang di dapur.

"Lumrah pada setiap 1 Syawal, saya menjadi manusia paling sibuk kerana perlu menguruskan kelengkapan keluarga," katanya.

Sumbangan Aidilfitri <b>di</b> DUN <b>Merlimau</b> ~ Rakyat <b>Di</b> Hati Kami

Posted: 08 Aug 2012 05:00 PM PDT

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads