Khamis, 18 Oktober 2012

04 di klebang - Google Blog Search

04 di klebang - Google Blog Search


<b>Klebang</b> Original Coconut Shake | Lemprica.Com

Posted: 07 Oct 2012 04:20 PM PDT

Siapa yang pernah menjejakkan kaki ke Melaka , sure akan tanya " kat mana Klebang coconut Shake tu ? "

Kalau mereka yang datang dari arah bandar Melaka , melalui jalan Klebang Besar sure takkan termiss area ni . Sebab confirm 2 minit nak sampai area ni , akan jem. Kereta banyak + slow untuk masuk area parking , area dalam kawasan kedai . Kalau dari jauh nampak signboard caltex , haaa..dekat situ lah Klebang Original Coconut Shake .

Untuk yang datang dari arah Tanjung Kling dan sebagainya , selepas je traffic light di Jalan Klebang Besar- Masjid Klebang Besar dah nampak signboard Caltex. Slow down , masuk lorong tepi tu..and sila park di dalam ya . Tolong la pada mereka yang nak datang sini untuk minum dan makan , parking agak luas ada disediakan di area dalam .Jangan lah parking tepi jalan besar. Dah la Jalan Klebang Besar ni sempit ya amat .

Klebang Original Coconut Shake  ni ada 2 port. Port luar hanya untuk bungkus. Kuih muih , nasi lemak dan sebagai nya takde di luar . Kalau nak bungkus ..sila la beratur. Dan memang kalau weekend, beratur amat panjang .Port dalam pula adalah makan+minum di situ dan juga boleh bungkus . Luas. Amat luas dan berbumbung . So tak risau tetiba hujan ke apa . Kalau datang around jam 2-3pm , kuih muih macam macam yang ada. Kalau dah lepas kol 4pm , selalu nya dah berkurangan choice .

Anyway , memandangkan rumah ku dengan Klebang Original Coconut Shake  ni dekat je , so petang sabtu lepas , ajak Hanum jalan kaki . Memandangkan orang lain semua tido . So , cik kak ni dengan payung bagai berjalan lenggang mak minah ke sana. hehehhe.Dari keluar rumah sampai la balik , mulut dia tak habis-habis bertanya itu ini . Penat juga mama dia nak menjawab setiap soalan dia . :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads