Ahad, 4 November 2012

04 di jasin - Google Blog Search

04 di jasin - Google Blog Search


4 Lelaki Maut Kereta Bertembung <b>Di Jasin</b> | MyNewsHub

Posted: 02 Nov 2012 09:35 PM PDT

JASIN – Empat lelaki maut selepas dua kereta yang dinaiki bertembung di Kilometer 38.5 Jalan Air Panas-Kesang, di sini, lewat malam tadi.

Berdasarkan siatan awal pihak polis, Toyota Corolla yang dipandu Mohd Hafiz Helmi, 24, dari arah Air Panas-Kesang hilang kawalan sebelum memasuki laluan Perodua Myvi yang dinaiki Mohd Shahir Mat Sahat, 27, Hairul Nizam Alias, 34, dan Izzuddin usop, 21, yang datang dari arah bertentangan, menyebabkan kedua-dua kenderaan terbabit bertembung.

Dua mangsa iaitu Mohd Shahir dan Mohd Hafiz mati di tempat kejadian manakala dua mangsa lagi, Hairul Nizam dan Izzuddin mati dalam perjalanan ke Hospital Jasin.

Kesemua mangsa dibawa ke Hospital Jasin untuk bedah siasat dan kes disiasat mengikut Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalanraya 1987. – Berita Harian Online

Iklan Teks:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads