Isnin, 25 Februari 2013

04 di lubok china - Google Blog Search

04 di lubok china - Google Blog Search


Apeng Si Kidal : :: Beraya <b>Di Lubok China</b> ::

Posted: 26 Aug 2011 08:51 PM PDT

Akhirnya, pulang juga sy ke kampung ayah sy. 3 tahun dah tak jejak kampung itu. Apa lah rupanye bila sampai kampung nanti.

Untuk apa? Untuk mengingatkan mereka tentang Ibu sy.

Muka persis Ibu, itu lah sy.

Selamat hari raya semua bloggers! Semoga segala perancangan berhari raya berjalan lancar ye. Hati-hati di jalan raya, makan lemang ingat-ingatlah perut yang semakin membuncit ye. Jaga kesihatan!

Senyummmmmm!

Kelab Sahabat Siti Khadijah: MISI DAKWAH <b>DI LUBOK CHINA</b> <b>...</b>

Posted: 16 Feb 2009 11:06 PM PST

Alhamdulillah pada 15 hb Februari 2009 yang lalu bertempat di rumah Bonda salah seorang stokis Sahabat Siti Khadijah telah berjaya diadakan satu pertemuan khusus untuk melaksanakan misi dakwah didalam mempromosikan produk halal tanggungjawab bersama. Majlis yang bermula pada jam 3.00 pm telah dimulakan dengan penerangan tentang syarikat , produk-produk hpa dan ujipakai produk yang disediakan oleh kami. Kehadiran kelompok kecil pada hari itu tidak menjejaskan semangat mana-mana pihak namun misi ini dapat berjalan dalam suasana santai dan ceria. Walaupun tidak dapat mengikat komitmen mereka yang hadir sebagai ahli namun pintu hati mereka telah mula terbuka untuk menerima dan menggunakan produk-produk hpa dalam

kehidupan harian. Kesedaran telah mula berputik tapi keadaan ekonomi tidak begitu mengizinkan waktu ini. Namun begitu beberapa produk telah dpilih sebagai bekalan untuk dibawa pulang kerumah untuk dicuba. Tahniah ...

Pelapis dimasa depan sedang dilatih ....


Ehh ... buat apa tu ? Ada pertandingan cabut uban di kaki ke ..

Sebenarnya ...masing-masing sedang ujipakai Krim But-But , ada kakak tu sebaik sahaja sapu krim but-but saja terus sendawa berkali-kali ....kuasa Allah ye ...krim but-but pun boleh tolak angin dalam badan rupanya.

Dah puas mendengar penerangan dan macam faham je semuanya maka macam biasa le ... penutupnya ada sedikit jamuan yang disediakan oleh tuanrumah. Alhamdulillah ....terima kasih tuanrumah muga diberkati dan dimurahi rezeki.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads