Selasa, 26 Februari 2013

04 di sungai udang - Google Blog Search

04 di sungai udang - Google Blog Search


D&#39;KING Mee <b>Udang</b> Banjir....sedap &#39;tak dak&#39; dah @ <b>Sungai</b> Petani <b>...</b>

Posted: 15 Feb 2013 09:47 AM PST

Lokasi : 

Jalan lama dari Bandar Sp ke Tikam Batu, sebelah kanan (berhampiran GIANT Sp), Dari tol Sp Selatan terus ke simpang lampu isyarat yang ke-2 belok kiri ..dah nampak D'King sebelah kanan jalan.



 ...tayang gambar makanan tangah memalam ni macam tak kena la plak ea..., takpa ..ni untuk depa yang tak pernah mai makan kat area Sungai Petani,  khususnya pembaca di blog pcl nih,. mana lah tau kot  terlajak sampai  Utara ni nak pekena mee udang banjir...

Ramai yang dah tau D'King Mee Udang Banjir & Ikan Bakar Power ni macam mana rasanya....Emm Sedap 'Tak Dak' Dah..dan dah jadi buah mulut pengemar 'kaki makan' serantauan.


Ibumertua pcl yang belanja (semalam) ..., walau pun ada insiden yang tak disangka telah berlaku namun itu bukan tujuan utama aku menulis tentang  @ D'King restoran ini.

Mee udang Banjir dihidang dalam mangkuk besar untuk 4 orang makan, anggaran dalam Rm60 semangkuk..(10 ekor udang laut) x 3 mangkuk menjadi santapan kami sekeluarga.....Syukur Alhamdulillah. moga murah rezeki ibumertua ku lagi hendaknya...aminn !

korang jangan lepaskan peluang untuk merasa mee udang banjir di sini. okay . (roger pcl n mmD kalau nak berteman makan...hehe!)

p/s  : esok punya program adalah ...mencari siput gayam @ Pantai Merdeka, time 7am..insyaAllah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads