Rabu, 27 Mac 2013

04 di merlimau - Google Blog Search

04 di merlimau - Google Blog Search


KAUNTER ADUAN BERGERAK <b>DI</b> POLITEKNIK <b>MERLIMAU</b>

Posted: 07 Mar 2013 11:48 PM PST

MERLIMAU, 25 FEBRUARI 2013 – Biro Pengaduan Awam (BPA) Melaka/Negeri Sembilan telah mengadakan Program Kaunter Aduan Bergerak (KAB) di Politeknik Merlimau, Melaka. Program ini diadakan bermula jam 10.00 pagi hingga 1.00 petang.
Program ini juga secara tidak langsung program ni dapat mempromosikan BPA serta memberi pendedahan kepada warga Politeknik Merlimau mengenai peranan dan tanggungjawab BPA serta kaedah membuat aduan dan aduan yang diurus oleh BPA.  Seramai 55 orang pengunjung telah mengunjungi kaunter KAB Politeknik Merlimau dan dua aduan direkodkan sepanjang program berlangsung.

Laporan polis atas sabotaj papan iklan <b>di Merlimau</b> - CJMY - Citizen <b>...</b>

Posted: 12 Feb 2013 02:09 AM PST

Tatkala sambutan Tahun Baru Cina, penduduk Merlimau dikejutkan apabila papan iklan kempen Haji Yuhaizad Abdullah telah ditumbangkan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab.

Papan iklan yang bersaiz 16'x 10' itu terletak di atas tanah persendirian di Kampung Kilang Berapi, Merlimau.

Papan iklan itu hanya memaparkan "Tawaran Pakatan Rakyat" dan tiada unsur provokasi kepada mana-mana pihak.

Namun, tindakan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab yang sanggup untuk melakukan sabotaj dengan bertindak menumbangkan papan kempen tersebut.

Ketua Pemuda PAS Negeri Melaka Yuhaizad Abdullah, menyatakan kebimbangan beliau kerana sejak akhir-akhir ini, banyak kes keganasan ke atas penggerak dan penyokong Pakatan Rakyat berlaku.

Berikutan ini, satu laporan polis telah dibuat di Balai Polis Merlimau dan Haji Yuhaizad berharap pihak polis bertindak profesional dengan menyiasat dan mendakwa pihak-pihak yang cuba mencetuskan keganasan dan huru-hara di Merlimau.

Merlimau

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads