Sabtu, 29 Jun 2013

04 di alor gajah - Google Blog Search

04 di alor gajah - Google Blog Search


CORETAN HATIKU: <b>Alor Gajah</b>- Part 2

Posted: 18 Jun 2013 01:23 AM PDT

Bismillahirrahmanirrahim....

Jom sambung balik cerita we all kat Alor Gajah...  Next day is the big day for my cousin.. She's getting married with org Batu Beremdam.. also from Melaka.. Oklah tu.. Senang nak balik kampung... Mak saudara aku buat konsep masak sendiri.. So anak beranak jer la masak.. Tukang masak diimport dari Kelantan iaitu.. Mak saudara aku jugak.. We all cuma tolong yang kecik-kecik jer... Jom tgk gambar-gambar sekitar majlis ...

Gulai kawah... Terbaik....

Menyibuk jer aku nie.. hehehe..

Suasana di tempat memasak..




 'Pengantin' cilik.. hahaha
Selesai majlis.. malam tu we all gi ronda-ronda ke Tampin.. Singgah shopping complex cari hadiah untuk sepupu aku tu.. gi dinner then pergi Air Panas Gadek... Air Panas Gadek ni actually 5 minit jer dari homestay kami.. Ok jugak la air panas nie.. Tapi we all pergi kejap jer.. sebab hujan dah turun.. kesian plak kat Syafiq.. kan?? 
Sekitar aktiviti malam kami...





Di Air Panas Gadek.. Ni jer gambar yang aku ade.. Yang lain dalam phone hubby... Lain kali nak datang lagi ler ke sini...

The next day majlis menyambut menantu plak di Batu Berendam... We ols just follow rombongan ler..

Majlis di Batu Berendam, Melaka


Habislah sudah cerita aku di Alor Gajah... Semoga menjadi kenangan terindah buat kami.. Buat sepupuku.. Semoga berbahgia sehingga ke syurga...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads