Jumaat, 28 Jun 2013

04 di sungai udang - Google Blog Search

04 di sungai udang - Google Blog Search


bekas rsm komando kencing anggota lagi <b>di sungai udang</b>

Posted: 18 Apr 2013 04:41 PM PDT

ASRI BUANG? hahaha.. Siapa tak kenal dengan bekas RSM komando yang sehingga kini tidak dibenarkan memasuki kem kerana mempunyai banyak kes penipuan melibatkan anggota tentera di kem Sungai Udang. Kes tipu jual INSURANS!
Asri Buang ni amatlah licik dan saya pun tak faham macam mana PKR boleh angkat si tua kutuk ni sebagai Presiden Pertubuhan Prihatin Bekas Anggota Keselamatan Malaysia (PAHLAWAN) yang tidak berdaftar ni. Tetapi, senario wujudnya pertubuhan-pertubuhan haram pembangkang seperti KERABAT, KOBAT dan yang terkini PAHLAWAN tidak menghairankan kerana, parasit-parasit kepala pertubuhan tersebut semuanya boleh dikatakan telah dicalonkan untuk bertanding di PRU 13. 
Kan jelas! Dari dulu Askar Setia dah cakap. Mereka ni dari serendah-rendah pangkat hinggalah bekas-bekas Jeneral Tua Kutuk Nak Mati semua dok jilat telor pemimpin pembangkang dengan harapan dijadikan calon PRU13!.. Tapi masih ada yang mengatakan mereka ni IKHLASSS...kahkahkah
Berbalik kepada cerita Asri Buang yang dah DIBUANG dari kelompok geng-geng KOMANDO kerana kes penipuannya, menurut sumber Askar Setia, si Asri ni memang 'dikehendaki' oleh anggota GGK Kem Sg Udang kerana penipuan yang dilakukan mencecah PULUHAN RIBU RINGGIT. Jika Asri Buang mempunyai hajat bertanding di Sungai Udang, Melaka, saya rasa memang selayaknya dikerumun oleh geng-geng komando sebab nak tuntut duit mereka balik! 
Ataupun, Asri Buang memang sengaja hulur tengkuk masuk kawasan komando!
Asri Buang bagaimanapun berjaya 'memujuk' dan menggunakan skill penipuannya untuk menarik minat anggota tentera ikut serta dalam kempen penipuan pembangkang di Melaka. Barangkali, mungkin anggota tentera tersebut tidak tahu siapakah sebenarnya Asri Buang dan mengapa beliau berada didalam WANTED LIST geng-geng Komando Sg Udang. Jika anda nak tahu, sila rujuk anggota veteran/senior komando kem Sg Udang. Sudah pasti cerita yang sama anda perolehi iaitu KES PENIPUAN!
Memandangkan beliau kini kelihatan mundar-mandir di Sungai Udang Melaka untuk melakukan penipuan politik pula, saya syorkan agar geng-geng KOMANDO memberi sedikit tunjuk ajar padanya dan tolong ingatkan beliau semula dengan bayaran balik wang yang ditipunya dahulu. Dah senang dah sebab Asri Buang tu berada dalam kawasan tanggungjawab kalian!
Kepada anggota tentera yang sibuk nak berkempen (tak kiralah mana-mana parti politik pun), janganlah berkempen dengan menggunakan pakaian seragam tentera. Zahirkan sahaja sokongan anda kepada mana-mana parti semasa mengundi nanti sahaja. 
Hati-Hati...anda sedang diperhatikan

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads