Selasa, 8 Oktober 2013

04 di alor gajah - Google Blog Search

04 di alor gajah - Google Blog Search


MELAKA POST: UMNO BAH <b>ALOR GAJAH</b> MELAKA : PERGHH <b>...</b>

Posted: 06 Oct 2013 02:59 AM PDT

Berpegang pada PRINSIP dan SLOGAN :

WHEN U ARE IN POWER...!!!..MAKE SURE THAT U ARE POWERFUL..!!! OTHERWISE U ARE A BLOODY FOOL..!!!

Untuk makluman korang, slogan nie bukannya datang dari aku tau...tapi dari seseorang yang begitu POWERFUL..!!!
Maka tersebut lar kisah sorang lagik jawatankuasa yang dilantik telah di PECAT oleh YB Datuk Wira Ketua UMNO Bahagian Alor Gajah..!!!


Ermm...Bawak bersabar jer lar yer...!!! Nampak jelas di sini bahawa TATAETIKA PEMILIHAN UMNO yang dikeluarkan sebagai panduan telah di langgar dan tidak dipatuhi.


Apa yang aku ketahui, sekiranya seseorang calon melanggar TATAETIKA PEMILIHAN UMNO dan ada aduan secara rasmi serta bukti bukti kukuh,  maka sekiranya calon berkenaan menang dalam pemilihan sekalipun, ianya akan secara otometik TERBATAL...!!! Itu sebablar kita nengok CM pun telah membatalkan perjumpaan tertutup bersama perwakilan baru baru ini kerana khuatir akan melanggar TATAETIKA PEMILIHAN UMNO.
Laporan lebih lanjut korang boleh baca  di sini.

psstt...aku dengar ramai Para Perwakilan terutama dari DUN Asahan yang merasa amat SIMPATI dan SEDIH dengan perkembangan ini bila melihat dua dari rakan rakan dalam DUN mereka telah di pecat..!!!...mereka merasakan seperti DEMOKRASI dan KEBEBASAN BERSUARA telah MATI di Bahagian ini...!!! Ermmm...aku no komen....19 Oktober 2013...INI KALILAHH...!!! (kot..???).

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads