Selasa, 12 November 2013

04 di merlimau - Google Blog Search

04 di merlimau - Google Blog Search


Secret Recipe <b>Di</b> Bandar <b>Merlimau</b> Baru Melaka - Kisah Si Dairy

Posted: 07 Nov 2013 04:01 PM PST

Cerita lama yang aku jerukkan semasa di Melaka tuari..Aku dah janji nak ceritakan di entry entry akan datang bila aku balik jb kan..
Entry semasa aku bercuti.
Kalau korang rajin boleh la jengah jengah entry lepas lepas nie.Entry nie semua berkaitan dengan percutian balik kampung aku tu..hehehe
Ada lagi yang aku nak update hari nie dan seterusnya memandangkan pic pic tu aku nak cantikkan sikit..hehehe..
Sekarang nie kalau balik Melaka,Dah taksusah nak dapatkan makanan makanan kegemaran yang best best 
Sejak Ditubuhkan Bandar Merlimau baru nie,semua kedai yang susah nak didapati,semuanya dah ada.
Contohnya Secret Recipes,Cool Blog,butik pearl Haya,Gym dan akan dibuka KFC.Jadi orang orang Merlimau tak payahlah susah susah nak ke Bandar Melaka untuk menikmati Makanan kegemran mereka.
So petang hari kedua tu,En.Husband menepati janji untuk bawa aku ke Secret recepi..Thanks ye Cik Amat..hehehe...Kitorang pergi bertiga..bersama anak saudara aku sorang.
Menu pilihan kami petang tu cuma slice cake jer..Ada tambahan makanan kat situ..Lasagna..Nak makan Spaghetti,tapi dah habis..sedih..
Red Velvet,Choc Indulgence & choc Moist 


Strawberry yogurt,Choc & Lasagna
Kurang pandai untuk mengambil gambar..hehehe...Terimalah seadanya..
Kalau ikut hati semua nak mencuba..Nampak tak ada borang kat situ..hehehe..Si anak buah nak minta kerja kat situ..la nie dah kerja pun...
yang pastinya makan dekat Secret Recipe memang sedap.berbaloi dengan Harga dia Yang mahal itu...muahaha...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads