Selasa, 28 Januari 2014

04 di jasin - Google Blog Search

04 di jasin - Google Blog Search


Ummi Iman: Kenduri kahwin sepupu <b>di Jasin</b>

Posted: 26 Jan 2014 04:23 PM PST

Assalamualaikum

Hari Sabtu baru ni saya dan adik ke Melaka untuk menghadirkan diri ke majlis perkahwinan sepupu lelaki (anak kepada arwah adik lelaki mak saya).

Kami bermalam di rumah adik lelaki saya (ada 2 orang adik lelaki di Alor Gajah). Kerana majlisnya hari Ahad. Sambil tu bolehlah ziarah adik-adik di sana.

Masa saya sampai mak dan makcik saya sudah ada di Melaka. Hari Ahad tu kami pergi kenduri pukul 12:15 tengahari. Adik beradik mak yang lain pun datang juga. Sempatlah jumpa mereka.

Lepas pengantin berarak dalam pukul 1:30 kami pun gerak balik. Tak balik terus singgah dua tempat lagi.

Ini sahaja gambar yang sempat diambil.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads