Ahad, 20 April 2014

04 di umbai - Google Blog Search

04 di umbai - Google Blog Search


Makan-Makan <b>Di</b> Ikan Bakar Parameswara <b>Umbai</b> - Bila Aku Bercerita

Posted: 15 Apr 2014 08:29 AM PDT

Teks : Fyda Adim
Assalamualaikum dan selamat sejahtera...
Selamat malam.  Entri ini ditaip sambil bergolek-golek di atas katil.  Mahu tidurkan anak-anak.  Taip guna hp supaya tidak tertidur.  Mahu seterika baju kerja dan baju sekolah nana.  Jadi aku ambil peluang untuk update blog kesayangan.  Banyak nak diceritakan namun kekangan masa itu sangat mencemburui aku.  Bila ada waktu senggang mood nak menulis pula tiada.  Ermmm...
Malam ni nak cerita makan-makan ikan bakar di Restoran Ikan Bakar Parameswara area Umbai. Anjuran kelab office.  Aku pergi setelah mendapat kebenaran asben.  Marilah tengok beberapa keping gambar.
Puan Mardiana bersama anaknya.
Aku bergambar dengan Mira Mokhtar.
Zara sudah sedia untuk makan!
Ini Pengarah Kebajikan.  Encik Zulyadain.
Ikan yang berada di depanku waktu itu.
Antara yang ada malam itu.
Suka dengar Balkis berkaraoke dengan suaminya.  Aku cabut awal malam tu.  Part karaoke memang tak minat.  Bukan reti kut aku nak nyanyi.  Kalau aku nyanyi mahu setahun kena kutuk.  Aku balik lepas perut sudah kenyang.  Mira hantar balik rumah mak aku tunggu asben aku jemput kami tiga beranak.  Itu sahaja ceritanya.  Sekian...Nite uolls!!!

Jangan Lupa LIKE dan Tinggalkan KOMEN Anda Yea...:-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads