Jumaat, 26 April 2013

04 di masjid tanah - Google Blog Search

04 di masjid tanah - Google Blog Search


Calon Pas <b>Masjid Tanah</b> Kantoi Dengan Pencacai Sendiri

Posted: 26 Apr 2013 03:19 AM PDT


Sebelum BDJ nak menerangkan apa yang telah terjadi, izinkan BDJ untuk ketawa sehingga lebam dan berguling-guling di atas lantai hehehehe .. huhuhuhu .. hihihihi . Anda semua masih ingat mengenai calon Pas di P134 Masjid Tanah, Mohd Nasaie Ismail ??? SU akhbar kepada Presiden Pas yang telah dicalonkan mewakili Pas untuk bertanding di kerusi P134 Masjid Tanah bagi PRU13 ini. Anda semua sedia maklum, yang Nasaie ini bukan anak tempatan di Masjid Tanah, Melaka. Tetapi, akibat terlalu taksub para penyokong dan pencacai Pas di Masjid Tanah ini bagai nak runtuh mempertahakan yang si Nasaie ini sudah lama bermastautin di Masjid Tanah, Melaka.
Pendedahan pertama yang telah dibuat oleh pihak Bloggers dan Cybertrooper Masjid Tanah. Mengundi pun di Dun Jengka dan Parlimen Kuala Krau, Pahang.

Pendedahan kedua yang telah dibuat oleh pihak Bloggers dan Cybertrooper Masjid Tanah. Majlis perkahwinan Nasaie di Jengka 16, Pahang.
Pencacai Pas di Masjid Tanah masih tetap mempertahankan yang Nasaie sudah lama menetap di Masjid Tanah. Setelah tidak dapat membuktikan apa yang mereka perkatakan, akhirnya pencacai mengaitkan pula Isteri kepada Nasaie berasal dari Masjid Tanah. Ada juga yang kata orang Gadek, Alor Gajah, Melaka. Mana satu pun BDJ tidak pasti. Yang pastinya tunggu masa dan ketika untuk BDJ dan rakan-rakan di Masjid Tanah bongkarkan. Akibat serangan bertali arus ke atas Nasaie oleh para Bloggers dan Cybertrooper di Masjid Tanah, akhirnya pihak pencacai-pencacai najis upahan yang cerdik lagi pandai ini membuat satu pendedahan di laman sosial facebook.  
Pendedahan ketiga yang telah dibuat oleh penyokong dan pencacai Pas sendiri di Masjid Tanah. Hehehehe Kantoi Bro
Baru tukar alamat ic kira baru menetap lah Bro hehehe Nasaie baru tukar alamat ic tu, nampak sangat baru nye. Buat kat UTC Melaka tak sampai 2 jam sudah siap. Baru tukar, tapi mengundi masih lagi di Jengka ok Bro hehehe Yang si pencacai ni pula hanya hitamkan no ic di atas, di bawah gambar tidak di hitamkan. (840502-06-5763) Dah kantoi hehehe 
P/S : Edisi kantoi oleh pencacai Pas Masjid Tanah. Kalau tak reti nak hitamkan no. ic tu kami boleh tolong ajarkan Bro hehehehe .. huhuhuhu .. hihihihi Kesian pencacai Pas Masjid Tanah ni kan. Nampak sangat cerdiknya sebab terlalu banyak makan DEDAK. Kepada Nasaie, pihak kami memuji pencacai anda yang telah terang lagi nyata mengeluarkan no. ic anda. Jangan salahkan pihak kami .. Mohon maaf yer hehehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads