Jumaat, 15 November 2013

04 di bukit katil - Google Blog Search

04 di bukit katil - Google Blog Search


CERAMAH USTAZ AZHAR IDROS <b>DI BUKIT KATIL</b> 16 NOV - Mutaligat

Posted: 05 Nov 2013 08:09 PM PST

CERAMAH USTAZ AZHAR IDROS DI BUKIT KATIL 16 NOV


'; div.innerHTML = summary; } //]]> Penceramah terkenal Ustaz Azhar Idros akan berceramah di Bukit Katil bertempat di Kompleks PAS Bukit Katil/Bukit Bayan pada jam 9.00 malam 16 November ini.

Seluruh rakyat Malaysia khususnya Melaka dan kawasan sekitarnya dijemput hadir. Ceramah kali ini dianjurkan oleh Dewan Pemuda PAS Kawasan Bukit Katil.

Lokasi ceramah : Masuk ikut jalan baru (belum siap) di berhadapan Masjid Kg Bukit Katil.

Related Articles :

team <b>bukit katil</b> bertugas <b>di</b> sg limau - parti islam semalaysia <b>...</b>

Posted: 29 Oct 2013 07:26 PM PDT

Pasukan petugas PAS Kawasan Bukit Katil akan memulakan tugas mereka di Sg Limau bermula esok hingga selesai pengundian. Pasukan ini terdiri dari 15 orang diketuai oleh Pengarah Jentera Piluhanraya Kawasan, Haji Mustafa Ali dan Naib Yang Dipertua PAS Kawasan, Haji Yassim Musa.

Mereka akan bertugas di UPU Bukit Choras dan Kg Gelam. Menurut Hj Yassim tugas-tugas yang diamanahkan kepada mereka antaranya ialah bertemu pengundi, membantu kerja-kerja asas di peringkat kempen fasa terakhir dan juga merayu undi pada hari pengundian.

"Adalah diharapkan semua petugas dapat menjalankan amanah dengan baik disamping sentiasa mematuhi arahan pimpinan"

"Kita datang untuk bertugas bukan untuk makan angin oleh itu jangan sia-sia masa dan kesempatan yang diberikan ini" tegas Yassim.

Gambar sekadar hiasan.

sekadar pandangan: SAH. DATO ALI TEWAS <b>DI BUKIT KATIL</b>.

Posted: 08 Sep 2013 06:02 AM PDT




Mahkamah Pilihanraya di Melaka memutuskan Parlimen Bukit Katil kekal milik PKR. Begitu juga DUN Bukit Baru yang di menangi PAS.
Tepat ramalan penulis mengenai perkara ini kerana ia berdasarkan kepada trend keputusan di Mahkamah Pilihanaraya di kawasan lain.
Sebenarnya kes petisyen pilihanraya amat baru di Malaysia dan hanya berlaku setiap 5 tahun sekali. Para Hakim mahupun peguam kurang berpengalaman di dalam bidang baru ini. Hampir kesemuanya ditolak kerana masalah teknikal.
Petisyen Pilihanraya ini seumpama kes yang melibatkan DNA. Subjek DNA juga amat baru di Malaysia. Terima kasih kepada DS Anwar Ibrahim yang kes LIWATnya telah mematangkan sistem kehakiman negara secara amnya.

Rumusannya, SPR telus menjalankan kerjanya. Tiada pengundi hantu. Dakwat kekal membantu mengelakkan pengundian dua kali. Tiada blackout seperti yang direncanakan. Pengiraan undi terang benderang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads