Jumaat, 15 November 2013

04 di klebang - Google Blog Search

04 di klebang - Google Blog Search


A K U . D I A . K A M U ©: Famous Coconut Shake <b>Klebang</b>, Melaka

Posted: 09 Nov 2013 08:11 PM PST

Kalau kita ke Melaka, pelbagai tempat menarik boleh dilawati, dan antara tarikan semasa sekarang adalah tempat untuk menikmati air coconut shake yang berada di Klebang, Melaka.

Sebenarnya, lokasi tempat menjual coconut shake ini tak susah untuk dijumpai. ia berada betul2 di Jalan Klebang. dari jalan besar dan nampak. Ini adalah gerai di luar, bagi mereka yang mahu take away sahaja.

kalau bagi mereka yang nak duduk, sila masuk ke dalam ye der.


beberapa lot parking ada tersedia di kawasan ini. kalau nasib baik, ada lah untuk anda. juga kemudahan toilet, juga ada. sediakan. no hal.

okey, mari kita berbicara mengenai air kelapa shake dia. nampak simple je. cuma rasa di cukup ori dan pure. bagi yg order minum duduk, diorg kasi gelas pelastik atau kaca.

kalau korang takeaway, ini untuk korang

takkan air je dak? mesti nak makan sekali kan? untuk itu, juga ada disediakan beberapa pilihan makanan. cuma cepat le ambik, kalau tidak selamattttt (habis)

okey lah... terlaksana gak hajat nak mencuba coconut shake klebang ni. tapi kalau, korang nak minum, dicadangkan datang le pada hari yang panas terik, baru puas menikmati air ni. ciao...

p/s|~~~~> ini adalah beberapa gambar 'Ahkak' di gerai coconut shake Kelang. boleh tengok berapa banyaknya manusia pada hari minggu. pelbagai bagsa & keturunan ada disini. fuh!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads