Jumaat, 23 Mac 2012

04 di umbai - Google Blog Search

04 di umbai - Google Blog Search


Makan angin <b>di Umbai</b> dan Bandar Hilir, Melaka | SweetFamily

Posted: 01 Dec 2011 04:33 PM PST

Cuti Maal Hijrah yang lepas daku balik ke Pahang, 
cuti panjang kan bosan rasanya duk di rumah sahaja. 
Hubbyku plan nak bwk mak daku dan maknya ke Melaka. 
Korang tau daku dan hubby sekampung kan? Hihi... 
So senangla nk jenjalan kan, dua2 duk berdekatan, 
skali jalan kata org tu...
Mak2 kami ni tingin nk mkn kt Umbai, 
so bergerakla kami ke sana dgn 2 kereta. 
Lihat sajalah gelagat masing2 yang pantang nmpk kamera hihi...
memang sronok sbb kan mcm2 
peninggalan sejarah ada kat Melaka. 
Keadaan hujan lebat membataskan pergerakan kami. 
Ditambah dengan jem teruk 
sebab cuti skola mmg orgnya ramai kan..
Time ni mak dan mertuaku sopping hehehe
Yang peliknya takde pulak gambar mak dan mertuaku
hehehhe, watak utama dlm citer ni plak tu hahaha
Hehehhe takpela janji dah tunaikan impian diorg
nak pegi jalan2 kt Melaka tercapai kan
P/S : Tuan Belog pegi visit lagiiii 

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads