ads

Jumaat, 12 Ogos 2011

04 di tanjung bidara - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di tanjung bidara - Google Blog Search


Melaka Bandaraya Warisan Dunia: Senarai Hotel <b>Di Tanjung Bidara</b> <b>...</b>

Posted: 14 Apr 2011 03:28 AM PDT

Senarai Hotel Di Tanjung Bidara:-







Samudera Bidara Resort 
Lorong Hj. Abdullah, Kg. Balik Batu
78300 Tanjung Bidara, Melaka

Tanjung Bidara Beach Resort
Tanjung Bidara, Mesjid Tanah,

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

04 di ayer keroh - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di ayer keroh - Google Blog Search


Bersama TPM <b>di</b> MITC <b>Ayer Keroh</b> | Kazen Blog

Posted: 25 Jul 2011 04:22 AM PDT

Sekali sekala tak salahkan kalau nak join program bersama orang kenamaan, yang penting niat kita sendiri. Mungkin orang yang melihat akan mentafsir berbagai bicara, tapi bagi yang mengalami sendiri ianya merupakan satu pengalaman yang baru. Program yang telah berlangsung ini telah di hadiri oleh d'R Rangers team (geng aku) ramai-ramai la dekat MiTC Ayer Keroh, Melaka tempoh hari.
Memang best sebab berebut-rebut dengan wartawan nak amek gambar. Korang penah alami tak? Yang nampak gambar kat tepi-tepi ni adalah wartawan yang berebut-rebut nak amek port untuk snap gambar. Masa ini adalah masa bacaan ikrar...
Bacaan ikrar sempena Bulan Pelancaran Pencegahan Jenayah Peringkat Kebangsaan 2011
Program ini berlangsung dari jam 8.00 hinggalah jam 11.30 pagi.
Sori lah yea gambar tak lawa sebab berebut-rebut nak ambik gambar
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

04 di ramuan china - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di ramuan china - Google Blog Search


Persatuan Seni Silat Sendeng Malaysia, SK <b>Ramuan China</b> Kechil <b>...</b>

Posted: 04 Aug 2011 09:13 PM PDT

TERIMA KASIH KEPADA GURU BESAR SK RAMUAN CHINA KECHIL KERANA SUDI MERASMIKAN BLOG INI PADA 8 OGOS 2011.
SEMOGA PASUKAN SILAT KITA AKAN LEBIH BERKUALITI DARI SEGI AKHLAK, SAHSIAH DAN ILMUNYA...
SILAT SENDENG WARISAN PUSAKA DAN BANGSA!
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

04 di batu berendam - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di batu berendam - Google Blog Search


Rumah untuk dijual <b>di Batu Berendam</b> Melaka: Rumah Untuk Disewa

Posted: 12 Aug 2011 07:08 AM PDT

- TERES 2 TINGKAT 4 BILIK 3 BILIK AIR
- TAMAN JATI, BATU BERENDAM, MELAKA
- HARGA RM 220,000.00
- HARGA PASARAN RM 270,000.00
- BANK BOLEH BAGI PINJAMAN RM 243,000.00 (90% DARI HARGA PASARAN )
- RUMAH CANTIK, JARANG DUDUK, PERSEKITARAN YANG SELESA
- DAH SIAP KITCHEN KABINET, GRILL, LAMPU, KIPAS & AIRCOND
- TAK KENA BANJIR
- DEKAT DENGAN SEKOLAH RENDAH / MENENGAH / AGAMA
- SILA HUBUNGI ISHAK @ 017-6272 400

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

04 di tanjung tuan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di tanjung tuan - Google Blog Search


1oo1 . Ceritera . Atik: Aku Dah Tawan <b>Tanjung Tuan</b>!!! :)

Posted: 23 Jul 2011 09:10 PM PDT

Ok . sekarang aku nak story2 sikit pasal TANJUNG TUAN . Tanjung Tuan ni terletak kat Port Dickson tapi dibawah pemerintahan Melaka . mengadap Selat Melaka . dan terletak 16 km dari Port Dickson . nama lain tanjung tuan ni ialah CAPE RICHADO . ia ada kaitan dengan seorang nelayan keramat yang berjaya menangani pusaran ganas di tengah laut sewaktu bulan mengambang . kebanyakan nelayan yang melalui pusaran itu tidak dapat mengawal perahu mereka lalu ghaib begitu sahaja . 
Dijadikan cerita , semalam aku telah pun berjaya menawan tanjung tuan buat kali pertamanya . aku berjaya naik sampai ke puncak dan melihat sendiri pusaran air yang disebut2 dalam sejarah tu . aku pergi bersama abah , ibu dan adik kecik . ekspidisi ini dianjurkan oleh Majlis Perbandaran Port Dickson di bawah seliaan Kelab Karisma . sebelum2 ni diorang da tawan da Tanjung Tuan ni , Gunung Datok dan Gunung Angsi .  tapi pemergian kali ini sebagai latihan fizikal sebelum mereka bakal menawan Gunung Ledang selepas bulan raya nanti . di bawah ni aku selitkan beberapa pic yang sempat di-snap2 sepanjang perjalanan menuju ke puncak . 


bergambar sebelum bergerak naik

abah menjadi penjaga checkpoint . menawan puncak sambil ber-explorace

ibu bersama ahli kumpulanya MERBAH TONGGEK!

sedang gigih menyiapkan tugasan kedua-- membuat LOGO dari sumber alam sekitar

ni la MERBAH TONGGEK kami

hampir suda menuju ke puncak . di belakang aku adalah RUMAH API TANJUNG TUAN
aku berjaya sampai ke puncak . Subhanallah , cantiknya pemandangan dari atas nih

peace no war!! dibelakang aku tu la PUSARAN AIR yang ganas.

muka kepenatan + gumbiraaa

perjalanan menuju ke pengakhiran explorace

bergambar bersama mereka yang sangat sporting dan mengambil berat . yeaaahhhh
bersama abah yang dah tunggu di jalan penamat

mencari sesuatu yang tak pasti . kahkahakah

rilex suda . badan da letih maa

MERBAH TONGGEK menjuarai explorace ni . yeahhhh

hilangkan penat dengan.... berendam

Berakhirnya explorace ini dengan perasaan yang sangat3 seronok . minggu depan diorang nak pergi Gunung Datok buat kali kedua . untuk meningkatkan stamina sebelum menawan Gunung Ledang . nasib baik aku da nak balik perak . kalau tak Gunung Ledang tu bakal dalam genggamankuh . apa2 pun terima kasih kat abah ibu yang percayakan aku ntuk bagi peluang merasai semua ini walaupun diorang risau pada awalnya takot aku tak cukup stamina . come on babe.. aku kuat laa.. hihih . itu saja untuk kali ni . adios..
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

04 di alor gajah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di alor gajah - Google Blog Search


Kisah Si Tembam: kehidupan <b>di</b> UITM <b>Alor Gajah</b>

Posted: 12 Aug 2011 01:13 AM PDT

Assalammualaikum ..
pergh berhabuk la blog nie.. haha lame da x update kan kan :D urmmm
da dekat 3 bulan da aku duduk kat melaka nie ...
banyak gile kenangan manis.. orang2 kat LEKIR (kolej kediaman aku ) baik2 gile ..
senior kat sini best ! semua best la .. yang x best nye sabtu ahad .. kolej ni jadi sunyi sepi ! hahah ...coz ramai yang blik ...
x lama lagi nak raya .. then nak final exam .. pastu da nak habes sem :( arghhh x sanggup nak tglkan kolej nie ..
ape lagi ek aku nak cite ..hishh banyak laa .. :D nanti la kisa seterusnyaa .. :D
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.
 

BLOG MELAKA

Copyright 2010 All Rights Reserved