ads

Selasa, 13 Mei 2014

04 di jasin - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di jasin - Google Blog Search


SAJE SUKA-SUKA: Jom berkubang <b>di</b> kolam air panas, <b>Jasin</b>

Posted: 24 Apr 2014 12:55 AM PDT


Amboiiii ayat tak boleh belah punya. Kalau berkubang dalam kolam air panas huhu boleh jadi daging salai beb. hehehehe. Ok Ingat lagi tak N3 aku pasal musim bunga di Muar tempuh hari. Hah kalau nak tahu kiranya 1 hari tu penuh aktiviti sampai malam. hahahaha Kebetulankan dapat balik kampung. Gunakanlah dengan sepenuhnya masa yang ada bersama sanak saudara. Cewah nasihat baik punya. hehehehe. Yalah pada aku acara bersama adik beradik lah masa yang sangat kami suka dan hargai. Bukannya selalu dapat berkumpul adik beradik. Tul kan.

 Ok tak nak celoteh panjang, aku nak cerita pasal Air panas Jasin yang berada di pekan Bemban, Melaka. Ada sesiapa dah pernah masuk dalam kolam air panas? Angkat tangan. opsss tak nampaklah tangan hangpa semua. Kalau dah pernah tentu dapat rasai perbezaannya. Best tak? Sesekali dapat berendam kaki dan badan dalam kolam air panas ni.... emmmm camne nak cakap ek... tak reti nak ceritakan macamana tapi memang wa cakap best tau. hahahaha. Mula-mula tu memang le tak tahan panas  tapi dia ada peringkat-peringkat kepanasan air. Macam aku yang banyak angin ni emm memang bagus untuk kesihatan diri.
Kolam kat sini ada beberapa jenis tahap kepanasannya. Lagi ke dalam hah nun di hujung tu lagi panas beb. Kalau berendam tu bayang le ala-ala kat jepun gitu. Boleh dak? hahahaha perasan sungguh kat jepun. Celek2 mata laaaaa kat melaka rupanya.

Yang ini ala sipi-sipi je panas... buat yang tak penah tu boleh le mencuba mula-mula

Rendam 30 minit.... ikut kesesuaian masing-masing lah ya. Agak-agak nak lama hah rendam lelama.. Tapi memang berpeluh-peluh tu... bagus untuk buang toksik dalam badan melalui perpeluhan
   


  Tadi dah masuk dalam 38 sehingga 42 celciuskan. Hah lepas tu yang ni pula. Ala lupa nak ambil gambar kolamnya. Oleh kerana tempat sinsitif aka-aka seksa jiwa raga, takde le aku nak ambil pose baik punya tengah berendam hahahaha Tapi nasib baik masa ni tak ramai orang kalau tak jenuh berebut tempat nak berendam.... Mungkin sebab bukan cuti sekolah. Berebut dengan aso-aso dan orang lain beb. Tapi kali ni anak beranak Wak Dolah yang conquer kolam rendaman ala badak berendam hahahaha. Jadi takde le pose2 dalam kolam lah ye. Seksa nak tenguk. kekeke

Yang kat dalam ni ala.... tak panas pun. Kolam dia luas tau kalau pandai berenang leh berenang dalam ni

Jenis -jenis ikut kata Jepun.... hait emm maksud yu tu air kut hahahaha agak aku le. 


 Yang ni jenis kacang je... chewah berlagak. Ni mula-mula buat try test kepanasan je dahulu. Ni rendaman lama masih ok lagi ni.       Hah ni Red Zone.... wah danger zone... panas tahap gaban nun di hujung tu. Kolam air tu disediakan gayung untuk jirus kepala. Kalau tak biasa emmm boleh cenoneng juga le. Apa lagi kalau ada darah tinggi ke apa ke penyakit tertentu. Kena kenalpasti dulu keadaan badan samada sesuai atau tidak nak mandi air panas ni. Kalau tak biasa memang pening kepala lah.                                              Mak aiiiii sikit punya lama dohhhh
  Kawasan-kawasan yang terkenal dengan kolam air panas. Bawah dia ada kolam untuk berendam. Kita orang pakat ramai-ramai rendam kat sini. Aku apa lagi lah mula lah erk ark erk ark sampai satu masa huarkkkk angin sebongkang keluar ko. Fuyooooo banyak angin sungguh dalam badan. Apasal ek. Nak kata panas baran laa ni dah kurang sikit, dolu selalu tapi takde le angin memanjang. Yang aku tak paham tu orang lain yang berurut aku pulak yang kuar angin. Kalau tolong picitkan kawan pun macam tu juga erk ark erk ark sampai termuntah2 baru rasa lega. Kalau tak huh memang tak selesa. Aku suka je kalau nak picitkan kawan-kawan  tapi kawan yang tak selesa sebab tenguk aku yang terseksa.... hahahahaha  
    Kalau rendam kaki beberapa minit kaki jadi warna kemerahan, hah maksudnya kesihatan baik lah. Kalau tak, adalah penyakit-penyakit yang tersembunyi. Tapi kalau ada darah tinggi memang kena slow-slow. Ini pengalaman akak-akak aku yang tak pernah pergi berendam kaki dalam kolam air panas ni. Kena siapkan juga air mineral untuk membuang toksid2 dalam badan. Minit-minit yang pertama akak aku yang sulong, nampak alam sekeliling berpusing-pusing. Jadi kena rehat dulu. Ada satu aso ni sekejap rendam, sekejap keluar, sekejap rendam, sekejap keluar... entah berapa kali tah. Sebab masa kami sampai dia dah sampai awal. Lepas tu kami beramai-ramai masuk dalam kolam sampai air melimpah..... hahahahahahaha kenapa air melimpah huhuhuhu faham-faham sendiri lah ye. Sebelum ni kami pernah pergi ke Labis. Tapi sebab masa tu tak tahu pun kat Bemban ada kolam air panas ni. Dah lah jauh lepas tu bila balik selepas mandi si tukang driver boleh ngantuk tahap gaban tau. Hah bahaya tu. Jadi dapat pergi 2 kali je. Maksudnya selepas mandi tu kena rehat banyak. Tapi bagi aku lah bagus mandi air panas ni kalau boleh sebulan sekali. Sebab selepas mandi tu rasa badan sedap je. Sebab ia juga boleh melancarkan peredaran darah. Malahan pengeluaran toksid juga terdapat. Kena banyak minum air mineral semasa aktiviti berendam ni. Jadi apa kata sesekali kasi rendam itu kaki.... haiyak

 Ni memang panas tahap gaban. Yang kat sini tak boleh berendam kaki di suruh jirus kepala. Untuk apa tak tau pulak fadilatnya. Mungkin bagi peredaran darah dalam kepala kut.... tak biasa memang poning pusing 7 keliling. Jadi kena slow-slow tak leh laju-laju. erkkk ke aku salah bagi info. Sebab ada orang tu laju2 je jirus kepala dengan air dalam kolah ni. Sebab dia kata kalau lambat-lambat terasa kepanasannya. Kalau cepat-cepat tak terasa sangat.... lorrr ye ke cam tu. 

 Ni yang sebelah kolam yang suruh jirus je. Tenguk tu 65 darjah celsius ko... wah ni memang panas ni. Kita orang jenguk je tak berani nak cuba. Dulu ada sekali tapi sekejap je lepas tu pergi yang tempat kolam yang melimpah dek kerana anak dugong masuk berendam. kekekekekeke 
 Selepas siap semua hari pun dah petang. Sampai rumah sempat lah solat magrib yang dah penghujung. Tunggu solat isyak.... lepas tu eh eh dah terbongkang semua. hahahahaha penangan mandi air panas memang semua cepat nak tidur. Nyenyak sekali malam itu. Aduhaiiiii penangan air panas jasin. Kata akak aku yang kat melaka ada satu lagi tempat kat Gadek dekat Alor gajah. Sampai ke malam tempat tu di buka. Huhuhu jauh tu jadi takde lah nak ke sana. Jadilah yang kat Bemban tu je.

04 di klebang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di klebang - Google Blog Search


Tanah Lot <b>Di</b> RPT SRI <b>KLEBANG</b> TAMBAHAN SATU CHEPOR <b>...</b>

Posted: 09 May 2014 05:30 PM PDT

Leasehold Residential Land for sale for RM 79 000 at Chemor, Perak. Size: 50×80 Acres.

04 di machap - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di machap - Google Blog Search


BLOG MELAKA: 04 <b>di machap</b> - Google Blog Search

Posted: 21 Nov 2013 09:03 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG MELAKA: 04 <b>di machap</b> - Google Blog Search

Posted: 21 Oct 2013 09:01 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG MELAKA: 04 <b>di machap</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Oct 2013 09:09 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG MELAKA: 04 <b>di machap</b> - Google Blog Search

Posted: 20 Sep 2013 09:02 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG MELAKA: 04 <b>di machap</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Sep 2013 09:01 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG MELAKA: 04 <b>di machap</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Jun 2013 09:23 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG MELAKA: 04 <b>di machap</b> - Google Blog Search

Posted: 15 Apr 2013 09:03 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG MELAKA: 04 <b>di machap</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Apr 2013 09:31 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG MELAKA: 04 <b>di machap</b> - Google Blog Search

Posted: 27 Feb 2013 09:40 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

343 ekar tanah <b>di machap</b> – Land for sale Johore : Spesel.com

Posted: 04 Nov 2012 07:40 AM PST

Area:Simpang Rengam Property Type:Agricultural Price:RM20 580 000 Size:343Acres Title type:Leasehold Other info:Non Bumi Lot
343 EKAR TANAH DI MACHAP UNTUK DI JUAL

~TANAH PERTANIAN
~INTERNATIONAL LOT
~TANAH PAJAKAN 60 TAHUN
~BERDEKATAN EMPANGAN MACHAP DAN 4KM DARI
PLUS HIGHWAY
~BERADA DI TEPI JALAN BESAR
~70 EKAR TANAH ADA POKOK KELAPA SAWIT YANG ADA
HASIL DAN SELEBIHNYA ADA POKOK
KELAPA SAWIT TANAM SEMULA USIA 2 TAHUN LEBIH
~HARGA JUAL RM60k/ekar @ RM20,580,000

BERMINAT,SILA HUBUNGI/SMS;

EN.FAIZAL BIN MUSTAFFA
012-669484

admin

Malam Ini!!-Ceramah Umum PR <b>di Machap</b> Baru & Ayer Keroh

Posted: 11 Apr 2013 10:24 PM PDT


1)Jentera Ubah Melaka Tour
Ceramah Umum Pakatan Rakyat Parlimen ALOR GAJAH

UBAH战车马六甲站-民联政治讲座

Tarikh : 12.04.2013 Jumaat 星期五
Masa : 7.30PM
Tempat : Taman Rekreasi Datuk Wira Poh Ah Tiam (Machap Baru

Penceramah :
Sdr. Goh leong san 吴良山
Sdr. Adly Zahari 阿德里
Sdr. Shamsul Iskandar 三苏伊斯干达
Sdr. Baba Yeo 杨胜利
Sdr. Ginie Lim 林秀凌


2)CERAMAH PAKATAN RAKYAT DUN AYER KEROH
爱极乐选区民联讲座会
 
TARIKH : 12-04-2013 JUMAAT 星期五
MASA : 8.00 MALAM
TEMPAT : TAMAN MERDEKA JAYA, TMN MERDEKA.
(Kedai Makan Enam Enam Lapan,
668茶餐室,大班海鲜酒家对面)
 

Semua Dijemput Hadir!!!!
请大家踊跃出席,谢谢!!!

BLOG MELAKA: 04 <b>di machap</b> - Google Blog Search

Posted: 12 Feb 2013 09:17 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Aliran Trafik <b>Di</b> Beberapa Lebuh Raya Bergerak Perlahan Petang Ini <b>...</b>

Posted: 09 Feb 2013 04:39 AM PST

- Feb 9, 2013 20:39:05.

Aliran trafik lebuhraya Plus di Sungkai arah utara

Aliran trafik lebuhraya Plus di Sungkai arah utara

KUALA LUMPUR  — Aliran trafik di beberapa lebuh raya dilaporkan bergerak perlahan mulai petang ini apabila warga kota mula pulang ke kampung sempena sambutan Tahun Baharu Cina esok.

Menurut jurucakap Lembaga Lebuhraya Malaysia (LLM), trafik sesak sebelum plaza tol Gombak ke Terowong Genting Sempah.

"Trafik juga perlahan dari Putra Mahkota ke R&R Seremban, Simpang Renggam ke Machap & Skudai ke Senai Utara," katanya ketika dihubungi Bernama, di sini.

Katanya laluan kontra dibuka di km 66-66.1 (Simpang Renggam-Machap) untuk mengurangkan kesesakan ekoran kemalangan kereta terbabas di km67.6 pada 1.50 tengah hari tadi.

Menurut laman Twitter PLUS pula, trafik lancar dari Tanjung Malim menuju ke Behrang, namun masih lagi perlahan dari Behrang menuju ke Hentian Ladang Bikam.

Orang ramai dinasihatkan mengikut jadual waktu perjalanan yang dikeluarkan PLUS iaitu bagi destinasi lebih jauh dinasihatkan kenderaan keluar lebih awal.

Waktu perjalanan dicadangkan untuk kenderaan dari Lembah Klang menuju ke Tapah, Bidor, Slim River & Tanjung Malim adalah selepas 6 petang.

Manakala waktu perjalanan dicadangkan untuk kenderaan dari Lembah Klang ke Ipoh, Simpang Pulai, Gopeng & Simpang Ampat antara 3 petang hingga 6 petang.

PLUS dan LLM menasihati pengguna lebuh raya supaya memandu dengan berhati-hati dalam cuaca hujan selain mengawasi jarak keselamatan kenderaan mereka.

Tentang Aku: Ngeteh <b>Di</b> Hentian Rehat & Rawat <b>Machap</b>

Posted: 23 Jun 2012 09:24 PM PDT

Ini cerita hari Khamis lepas ... perjalanan balik dari KL ke JB sungguh memenatkan ... terasa jauh sangat ... badan dah lenguh-lenguh duduk lama sangat ... padahal dah berhenti makan kat Hentian Rehat & Rawat Ayer Keroh (Jejantas) ... en.suami kata berhenti jap ler kat R&R Machap ... anak-anak pun nak mandi .. badan dah berlengas dengan peluh ... bagi segar sikit badan ... jadi kami pun berhenti rehat sebentar di R&R Machap tu ...
Selesai mandi-manda dan bersalin baju dan bersolat Isyak ... kami gi tengok-tengok kedai yang menjual barangan cenderahati ... wah .. banyak barangan yang menarik hati kami .. aku borong kerongsang panjang berjurai  atau dipanggil janggut oleh en.suami .. haha .. 3 bijik keronsang rm 10.00 ... cantik-cantik kerongsangnya ... rambang bijik mata aku .. haha .. beli 3 bijik jek la ... nanti kalau singgah lagi beli lagi .. haha ... en.suami beli sandal refleksi yang diperbuat daripada kayu ... aisy beli mainan pancing ikan .. aisy memang kalau pergi memana mesti nak beli mainan ... padahal kat kedai amoi tu berlambak mainan ... tak cukup-cukup ... hmmm ... belikan jek la ... kalau tak keluarlah muncung dan air mata ...
Sandal refleksi yang en.suami beli ... diperbuat daripada kayu ... memang selesa kaki lepas memakainya walaupun masa memakainya amatlah terseksa menanggung kesakitan .. haha ... sakit tapi bestttt ... try sendiri baru setuju dengan aku kannnn ... hehe 
Selesai membeli belah barangan cenderahati .. kami duduk lepak sambil menikmati roti bakar dan telur setengah masa di kedai makan yang disediakan di situ ... order air milo tarik dan neslo panas ... anak-anak tak nak makan .. dah kenyang makan ayam goreng KFC kat Ayer Keroh tadi ... ok lah .. mama dan abah jek yang makan ... anak-anak tengok tv ... cite Ameera kat tv3 ... khusyuk betul nengok .. cam best jek .. kalau kat rumah tak dipandang langsung cite ni .. haha ... 
Air milo tarik ni aku punya ... en.suami punya air neslo panas ... sengaja minta air panas-panas .. untuk memanaskan badan ... bagi segar sikit .. maklum la .. lepas ni nak drive lagi ...  ayen ngan aisy minum air coca-cola ... memang tu la air yang diaorang suka sangat ... sabo jek la 
Roti bakar 2 set ... aku order 2 set .. ingatkan en.suami nak makan roti bakar sekali rupanya dia nak makan telur setengah masak .. alamak .. makan sorang mana nak habis ni .. perut dah kenyang sebenarnya .. hehe .. nasib baik en.suami tolong habiskan .. hehe ...
Telur setengah masak yang dah diletak kicap dan lada sulah ... en.suami memang suka sangat makan telur setengah masak ni .. aku tak gemar sangat yang setengah-setengah masak ni .. kalau telur rebus masak buleh la telan .. hehe 
Aisy asyik tengok telur setengah masak abah dia jek .. nak ker???? abah dia suapkan dia sesuap .. lepas tu tak nak lagi dahhh ... hahaha ... tak sedap kata dia ... aku tampal koyok kat dada dia sebab dia batuk ... takut batuk-batuk pastu muntah pulak dalam kereta .. kalau tampal koyok kurang sikit dia batuk ... risiko muntah pun kurang lah jugak ... pandai tak aku .. hahaha
Kami menikmati hidangan yang ringkas ni dengan tenang .. tak yah tergopoh-gapah sangat ... bukan nak kejar apa pun ... pelan-pelan kata en.suami ... bukan jauh sangat lagi perjalanan kami ... dah masuk Johor dah lega la sikit ... hehe ... lepas ni bulan 12 pulak ke KL ... lama lagi .. leh kumpul tenaga banyak-banyak ... hehe ...

04 di durian tunggal - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di durian tunggal - Google Blog Search


BLOG MELAKA: 04 <b>di durian tunggal</b> - Google Blog Search

Posted: 08 May 2014 09:17 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG MELAKA: 04 <b>di durian tunggal</b> - Google Blog Search

Posted: 11 Dec 2013 09:40 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG MELAKA: 04 <b>di durian tunggal</b> - Google Blog Search

Posted: 25 Nov 2013 09:10 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG MELAKA: 04 <b>di durian tunggal</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Nov 2013 10:06 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Semi-D End Lot, <b>Durian Tunggal</b>, Melaka For Rent RM 1700

Posted: 29 Oct 2013 05:25 PM PDT

Address: Taman Desa Idaman 2,Durian Tunggal
Location: Malacca – Durian Tunggal
Postcode: 76100
Monthly Rent: RM 1 700

Type: House
Area: Durian Tunggal
Size: 4000 sq ft
Room: 5 Bedroom 3 Bathroom
Furnished: Fully furnished
Property Type: Semi detached

  • Located at Taman Desa Idaman 2,Durian Tunggal, Malacca
  • Fully furnished new double storey semiD house,nearest pekan Durian Tunggal
  • 5 bedrooms,3 bathrooms, 1 utility room
  • 1 living hall, 1 family hall
  • Spacious car porch
  • Spacious land(end lot)
  • Lamps and fans each rooms
  • ASTRO
  • Grill installed
  • Easy to access to highway and Malacca city.Nearby clinic,school,restaurant,petrol station,7-eleven,post office,masjid

Available in August 2013
Contract renting minimum 6 months (Nego), will be renew later
Monthly rent:RM 1700 (Nego)
Deposit 2 + 1
Please contact owner for more details :

Zee 017-2697848/011-16248211
Imran 014-6434047

Cempaka <b>Durian Tunggal</b> MCL RM70k - Property Auction / Property <b>...</b>

Posted: 11 Nov 2013 11:18 PM PST

AUCTION RESERVE PRICE RM 70,000
Auction Date : 22 November 2013 
Single Storey Terrace Intermediate (Extended )
20' x 65'   1300sq.ft. 
Malay Reserve 
Freehold 
 10% deposit required, loan application service provided. 
No.DT 913, Jalan Perdana 3, 
Taman Cempaka 2, 
76100 Durian Tunggal Melaka.

For More Info Kindly Contact Mr.Chan   016-334 7799

HOMESTAY @ <b>Durian Tunggal</b>, Melaka - Baba Mama Kakak & Adik

Posted: 03 Dec 2013 10:04 PM PST

ni la homestay yg kiteorg duduk
sape2 yg nak byr ikut jam pun blh
wpun kiteorg check in kul 6 pagi
still kene check out kul 1 ptg

04 di merlimau - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di merlimau - Google Blog Search


Pengedar Shaklee <b>di Merlimau</b> Melaka | mamafisya.com - Busuk.org

Posted: 21 Apr 2014 09:43 AM PDT

Laman Ping.Busuk dibangunkan dan diaturcara oleh pengaturcara kami tersendiri. Sebarang kesulitan, diharap anda dapat menghubungi kami melalui email busuk.org[at]gmail ataupun melalui laman fb kami.

Online user : 762
Widget Aktif : 3,945
Banner Aktif : 5,626

Domain Dibenarkan: 9,571
Jumlah Artikel : 710,969

04 di tanjung kling - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di tanjung kling - Google Blog Search


Cendol Bakar <b>Tanjung Kling</b>, Melaka | about

Posted: 04 May 2014 04:18 AM PDT

Google+about: Cendol Bakar Tanjung Kling, Melaka

04 di bukit katil - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di bukit katil - Google Blog Search


Bincang Idea Perniagaan: Homestay Melaka <b>di Bukit Katil</b> (Murah <b>...</b>

Posted: 04 Mar 2014 08:57 AM PST

Homestay Bukit Katil, terletaknya di Taman Tun Rahah yang  bersebelahan Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ). Ciri-ciri homestay ini adalah seperti berikut : 

  1.  3 bilik tidur yang dilengkapi katil queen dan 2 bilik air
  2. Air cond + kipas siling (bilik utama), kipas siling (bilik kedua dan ketiga)
  3. Kelengkapan dapur Memasak (Periuk, kuali, cerek elektrik, Pinggan mangkuk dan lain-lain)
  4. Kelengkapan sembahyang (3 unit Telekung, 3 unit Sejadah dan 3 unit kain Pelikat)
  5. Kelengkapan mandian (3 unit tuala mandi, sabun badan)
  6. Kelengkapan tidur (14 unit bantal, 3 unit selimut, 2 unit tilam single extra)
  7. Lain-lain kelengkapan (1 unit TV, sofa 3 seater, meja makan 4 kerusi, 1 unit seterika + iron board)
  8. Kemudahan parking berbumbung
Harga : RM150.00 per malam (tiada promosi ketika ini)

 Klik <
DI SINI > untuk tempahan.
 Anda juga boleh melayari laman web rasmi kami,  
Lokasi Homestay Melaka ini adalah berdekatan dengan tempat-tempat berikut :
  1. Uni. Teknikal Malaysia Melaka (UTeM) -   15 minit.
  2. Melaka International Trade Centre (MITC) - 10 minit (Mydin Hypermarket, Kota Fesyen, )
  3. Ayer Keroh -  10 minit (Taman Buaya, Taman mini Malaysia, Taman Rama-rama, Zoo Melaka, Taman Rekreasi)
  4. Bandar Melaka - 15 minit (River Cruise, A'Famosa, Stadthuys, Dataran Pahlawan, Menara Taming Sari, Eye On Malaysia, Muzium, Memorial Pengistiharan kemerdekaan, Perigi Hang Li Poh, muara ikan bakar sg. Duyong dan lain-lain lagi)
Video keadaan Homestay Melaka (Homestay Bukit Katil)
 

BLOG MELAKA

Copyright 2010 All Rights Reserved