ads

Isnin, 13 Jun 2011

04 di jasin - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di jasin - Google Blog Search


Harimau Bintang Menyorok <b>Di Jasin</b>, Melaka...?????BERITA DAN INFORMASI

Posted: 10 May 2011 05:30 AM PDT

Anak harimau bintang mati digilis kenderaan

KEMENDOR - Seekor bangkai haiwan dipercayai anak harimau bintang ditemui mati setelah mukanya digilis kenderaan di Jalan Temelong Kemendor, 300 meter dari Sekolah Menengah Teknik Jasin (SMTJ) di sini, semalam.

Penduduk, Darus Ismail, 56, berkata, ia kejadian pertama kali berlaku di situ dan yakin haiwan berkenaan adalah anak harimau bintang berdasarkan cirinya seperti rosep gelap serta berbintik dan warna kulit lebih cerah di bawah.

Menurutnya, anak harimau bintang itu tersesat sebelum dilanggar kenderaan.

"Sebelum ini, saya tidak pernah terdengar kawasan di sini yang dikelilingi hutan terdapat harimau bintang.

"Terkejut juga apabila menjumpai anak harimau bintang ini," katanya.

Menurutnya lagi, peneroka dan pekerja ladang di situ perlu berhati-hati dan berwaspada kerana tidak mustahil ibu haiwan berkenaan juga berada di kawasan berhampiran. -SH

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

04 di batu berendam - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di batu berendam - Google Blog Search


!nsp!ras!: Jeruk <b>di</b> MBMB <b>Batu Berendam</b>

Posted: 03 Jun 2011 02:44 AM PDT

Saya paling tak suka "melawat" MBMB Batu Berendam tu.

Macam ada aura-aura negatif kat situ.

1. Setiap kali saya datang, staf yang jaga kaunter ada duduk kat kaunter tapi selalu cakap "sana, sana"
(tunjuk arah ke kaunter sebelah.)

2. Bila orang lain datang, terus je dia suruh orang yang baru datang ke kaunter dia.
(hello, saya ni apa?)

3. Tiap kali datang mesti tunjuk muka emo.
(xbest langsung. nasib baik tagline dia bukan senyum seindah suria.)

4. Tak suka cakap terima kasih.
(hanya sorang staf je tahu macam mana nak cakap terima kasih.)

Tiap-tiap bulan tau saya datang. Dah la susah. Ada ke patut bayar saman kat Melaka Mall. Beli kupon kat Batu Berendam. Tak pasang kupon, kena saman. Adoi. Menyusahkan. Maaflah cakap.

p/s : entri akhir-akhir ni agak menjeruk rasa.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
 

BLOG MELAKA

Copyright 2010 All Rights Reserved