ads

Jumaat, 30 September 2011

04 di jasin - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di jasin - Google Blog Search


14 Kampung <b>Di Jasin</b> Kutip Sumbangan

Posted: 05 Sep 2011 04:46 AM PDT

JASIN – Penduduk di Sungai Rambai di sini mengutip RM1,400 untuk keluarga jurukamera BernamaTV, Noramfaizul Mohd Nor, yang terbunuh di Somalia.

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Sungai Rambai, Hassan Abdul Rahman, berkata sumbangan itu adalah sebagai tanda sokongan moral terhadap pengamal media khususnya BernamaTV.

"Sumbangan ikhlas ini adalah hasil kutipan daripada penduduk 14 kampung yang terdapat di dalam kawasan Sungai Rambai sebaik sahaja berita kematian Allahyarham disebarkan oleh media," katanya selepas satu majlis tahlil kepada Noramfaizul bersama penduduk kampung dan wartawan di sini, hari ini.

Sumbangan itu disampaikan kepada Ketua Biro BERNAMA Melaka, Mohamad Bakri Darus, untuk diserahkan kepada keluarga Allahyarham.

Hassan berkata, beliau masih ingat pertemuan pertamanya bersama allahyarham ialah apabila beliau dijemput oleh BernamaTV untuk ditemu ramah dalam satu siaran lansung sempena Sukan Malaysia ke-13 pada tahun lalu. – BERNAMA

Berita Berkaitan:

04 di umbai - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di umbai - Google Blog Search


makan ikan bakar <b>di Umbai</b>, Melaka | peh! sodap weh~ nak lagi bole <b>...</b>

Posted: 30 Sep 2011 12:11 AM PDT

pas balik dari JB..yong and family uncle yong pergi makan malam di Umbai Melaka..eh asyik cerita JB je..takde cerita lain ke?? heheh nak buat cemana..yang ni cerita yang ada sekarang..cerita lain next entri la ek..kena ikut turutan :P hehehe
Makanan kat sini sedap ek..selama 2 tahun yong tinggal di Merlimau..sekali pon yong tak pernah makan di Umbai ni tau..kesian kan?? pas dua tahun habis belajar.baru dapat makan kat sini :) syukur diberi kesempatan :) so jom tengok apa yang kami order!


sambal udang..fuh! fresh nih


aspalela~ eh asparagus ler..bole tahan :)
kedai ni tak berapa ingat la nama dia..Paremeswara kot nama dia..kemain panjang lagi haa kena beratur kalo nak amik ikan.. mujur berbaloi.. kan? 
korang pernah makan disini?? 

you are everything…! » Blog Archive » Makan-makan <b>di Umbai</b> <b>...</b>

Posted: 18 Aug 2011 05:08 AM PDT

Posted by admin | Posted in Uncategorized | Posted on 18-08-2011

Assalamualaikum and hi peeps,

Apa khabar korang semua? hope korang sihat je okay,

Nampaknya, lama Ima tak menulis dalam diary Ima ni kan,

So, today, Ima update pasal makan kat Umbai..

Dekat Umbai ni, semua jenis seafood ada, yang korang tak pernah 

memang sedap sehingga menjilat jariii beb.

Enjoy the pictures,

ketam…emmm…fresh !

 Okey, jenis-jenis siput,

 Sepahat yang dah dimasak.

 Sotong…Urggghhh..

 Udang goreng butter..errmmm…

 Sotong goreng tepung.

 Udang lagi,

 Sotong….lagi….

 Ikan 3 rasa,

 penat dah nak bg tau ape,

Ketam.

Okey, tu saje…sebenarnye banyak lagi kitorang makan,

tu je yang sempat snap. okey?

haha, to be continued.

04 di merlimau - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di merlimau - Google Blog Search


@sykn&#39;s Blog : ( &#39;&#39;} {&#39;&#39; )

Posted: 22 Sep 2011 09:31 AM PDT

Assalamualaikum~

Masih dalam bulan Syawal 1432H : Selamat Hari Raya Aidilfitri , Maaf Zahir & Batin.
Alhamdulillah, raya kali ni dapat dirai bersama keluarga dan sanak-saudara seadanya.

- Pertama kali Syawal 1432H dirai sebagai isteri ( ayat lazim =P )
Selalunya yang diceritakan kawan dan kenalan, pertama kali raya sebagai suami isteri ni, Raya-1 akan disambut di kampong halaman mertua yakni sebelah suami. Hmmm kalau itulah yang dipandang sebagai kebiasaan yang dimestikan seterusnya menjadi 'Default' bagi mereka yang baru bergelar suami isteri, bila Raya-1 dirai di desa si isteri maksudnya, mesti adalah yang tak kena …..si isteri ni dominan ke?? tak jugak. Apapun terpulanglah pada timbang minda masing2…….;)

Raya-1 kami berdua sambut di kampungku di Tg Rambutan. Mertua yang cadangkan. Terkejut jugak. Mental ni dah bersiap sedia kalau kena balik beraya di Merlimau. Katanya, tahun nie, anak-anak yang bekeluarga beraya di rumah mertua masing-masing. Tahun depan kita berkampung di Merlimau. Jangan risau katanya.Anak-anak bujang masih ada, tambahan pula sanak saudara rumahnya berdekatan. Jadi, menantunya ok ajer. .SHRL pun ok ajer. No issue. Rezeki tu ;). Terima kasih M.i.L. Tahun depan insya allah , kita berkampung di Merlimau. Apo lagik, seminggulah di Tg.Rambutan~
Jadi rutin biasa setiap kali menjelang Aidilfitri bagi family Pak Abu ( anak2 buah jiran panggil Pak Abu /Tok Abu/ Pakcik Abu) Raya -1 konvoi ke Bota Kanan-Kiri dan Raya-2 ke Utara tapi tahun ni ke Taiping instead of Perlis, sebab Tok Wan ada di rumah Mak Lang di sana.

- 1432H, titik tolak permulaan Syawal dirai tanpa kehadiran Tok Yam yang sudah selamat kembali ke Rahmatulla, dalam bulan May lepas. Al-Fatihah.
Setua usia yang mencecah 90 tahun, tahun-tahun lepas, tak pernah tidak, periuk kuali pasti penuh dengan kuah kacang daging, ketupat palas dan menu wajib laksa hasil air tangan arwah dan makcik serta maksu. Kini rumah usang di Kuala Perlis yang dulu riuh dengan derap kaki cucu-cicit yang berkejaran bermain bunga api, membilang duit raya kini sunyi sepi. Dapur kecik yang sesak dengan anak2 dan mak2 dara sibuk membuat ketupat palas kini tak berasap malah tersusun rapi tepi dapur arang tu. Takpelah, arwah berehat aman di alam sana. Tok Wan kan ada.Moga ruhnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama-sama mereka yang Allah sayang.Amin.

Ok, tak nak sedih-sedih..yang hidup terus ke hadapan, yang tiada didoakan .
Teringin nak buat rumah terbuka di rumah yang kami sewa di Bukit Jalil, tapi rumahnye comel , tak selesa pulak nanti tetamu yang datang, takkan datang makan pastu balik, mestilah nak stori-mori kan…walau apapun sempena hari raya, rumah sentiasa terbuka untuk diziarahi….., dan lately, hujung minggu akan datang dalam bulan syawal mungkin akan kerap balik Melaka, memandangkan F.i.L baru sahaja discaj dari Hospital Melaka, maka haruslah diziarahi.….
insya allah, moga rezeqi dipermudahkan supaya dapat mendiami rumah sendiri tahun depan, insya allah…….amin~ ;)

Note: genap umurku 29 tahun. Berseorangan di hotel revalodge Ipoh atas urusan kerja. En S call tepat 12 malam. "Happy birthday isteri abang! Moga panjang umur...bertambah rezeki, dan dirahmatiNYA alwayss "...syukur, ungkapan ringkas namun begitu bermakna dan buatku happy...;))..Ok Goodnite!

04 di sungai udang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di sungai udang - Google Blog Search


Mahkamah Tentera Ambil Tindakan | Beliafun Blogging 2010 - 2011

Posted: 15 Sep 2011 12:34 AM PDT

KUALA LUMPUR – Hukuman ke atas anggota tentera yang didapati bersalah kerana terlibat dalam penagihan najis dadah akan ditentukan oleh Mahkamah Tentera.

Timbalan Menteri Pertahanan, Datuk Dr. Abd. Latiff Ahmad menegaskan, kerajaan tidak berkompromi dalam kes seperti itu kerana mereka merupakan anggota pasukan beruniform.

"Tiada kompromi terhadap tentera yang menagih dadah. Apabila sudah terbukti melalui ujian air kencing positif dadah kesemua mereka akan didakwa di Mahkamah Tentera.

"Mahkamah akan menentukan sama ada mereka digantung tugas atau dibuang daripada perkhidmatan tentera," ujarnya ketika dihubungi Kosmo! di sini semalam.

Beliau berkata demikian mengulas kes empat anggota tentera yang berpakaian seragam ditahan di sebuah ladang kelapa sawit disyaki menagih dadah kelmarin.

Jelas Abd. Latiff, anggota tentera yang melakukan kesalahan seperti menagih dadah mesti melalui prosedur undang-undang yang ditetapkan dan bakal dihadapkan ke Mahkamah Tentera.

Kosmo! semalam melaporkan mengenai empat anggota tentera berpakaian seragam ditahan bersama 41 penagih dadah di belakang Penjara Sungai Udang, Melaka disyaki sedang menagih dadah.

Empat yang ditahan itu, tiga daripada mereka adalah anggota komando dari Kem Sungai Udang yang berusia antara 23 hingga 29 tahun.

Antara yang turut ditahan dalam operasi dinamakan Ops Tapir itu ialah penganggur, pengawal keselamatan, buruh dan penduduk tempatan yang berusia antara 18 hingga 57 tahun.

Sementara itu, 46 orang yang ditahan di Sungai Udang kelmarin direman selama 14 hari sehingga 26 September ini mengikut Seksyen 49(1)(b) Akta Penagih Dadah 1983 dan Seksyen 117 Kanun Tatacara Jenayah.

Kosmo! yang melakukan tinjauan di 'sarang ladang' semalam mendapati kawasan berkenaan lengang dan tiada sebarang kelibat penagih dadah melepaskan gian di situ.

Malah tiada sebarang motosikal dilihat memasuki kawasan itu berbanding hari-hari sebelum ini apabila puluhan buah motosikal dilihat memasuki kawasan itu setiap hari.

Khamis, 29 September 2011

04 di tanjung bidara - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di tanjung bidara - Google Blog Search


Pantai <b>Tanjung Bidara Di</b> Naik Taraf - Blog Melaka Daily

Posted: 26 Sep 2011 07:21 PM PDT

[+] Kongsi Artikel di Facebook Anda

Tanjung Bidara 1 Pantai Tanjung Bidara Di Naik Taraf

Setelah Melaka bagaikan kehilangan pantai setelah Pantai Klebang telah ditambak dan Pantai Puteri pula dipenuhi lumpur..Kerajaan Negeri Melaka akan menaik taraf pantai Tanjung Bidara untuk menarik pengunjung untuk datang berkunjung di pantai itu..Pantai Tanjung Bidara juga tidak mendapat perhatian pelancong untuk datang kerana kurang menarik sejak akhir-akhir ini..Aktiviti ekonomi atau gerai-gerai yang berdekatan dengan pantai juga telah hampir di tutup kerana kurang pelancong yang datang..Antara yang akan  di naik taraf ialah pengurusan sampah, membaik pulih dan menggantikan infrastruktur asas serta menaik taraf rumah rehat serta calet.

Bidara Chalet Pantai Tanjung Bidara Di Naik Taraf

Tanjung Bidara Beach Resort yang ditutup beberapa tahun lalu dijangka dibuka semula di bawah pengurusan baru, SMI Holding Sdn. Bhd.Kerja-kerja naik taraf Pantai Tanjung Bidara akan di buat secepat mungkin kerana  pada 9 hingga 11 Disember  2011 Pesta Pantai Tanjung Bidara akan berlansung.

DOT Malaysia Tanjung Bidara 2 Pantai Tanjung Bidara Di Naik Taraf

Bidara IkanBakar Pantai Tanjung Bidara Di Naik Taraf

Pantai <b>Tanjung Bidara</b> diberi <b>...</b> - Utusan Malaysia Online - Selatan

Posted: 27 Sep 2011 04:31 AM PDT

Pantai Tanjung Bidara diberi nafas baru

Pantai Tanjung Bidara diberi nafas baru


LATIFF Tamby Chik (empat dari kiri) bersama pegawai Majlis Perbandaran Alor Gajah (MPAG) dan agensi berkaitan meninjau pesisiran pantai Tanjung Bidara, Masjid Tanah, semalam.


ALOR GAJAH 26 Sept. - Kerajaan negeri akan membangunkan semula pantai Tanjung Bidara, di sini yang dilihat semakin lesu tanpa kunjungan pelancong sehingga menyebabkan sebahagian aktiviti ekonomi sekitar pantai berkenaan hampir lumpuh.

Pengerusi Jawatankuasa Pelancongan, Kebudayaan dan Warisan, Datuk Latiff Thamby Chik berkata, pantai itu pernah menjadi destinasi tumpuan pelancong tetapi sejak beberapa tahun kebelakangan ini bilangan pelancong semakin berkurang.

"Kita akan memberikan nafas baru kepada Pantai Tanjung Bidara bagi mengembalikan zaman kegemilangannya seperti dahulu untuk menarik semula kunjungan pelancong," katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas melakukan tinjauan di Pantai Tanjung Bidara, Masjid Tanah, di sini hari ini.

Menurutnya, sebagai permulaan, beberapa faktor akan diberikan perhatian dalam membangunkan semula pantai berkenaan antaranya pengurusan sampah, membaik pulih dan menggantikan infrastruktur asas serta menaik taraf rumah rehat serta calet.

Sementara itu Latif berkata, Tanjung Bidara Beach Resort yang ditutup beberapa tahun lalu dijangka dibuka semula di bawah pengurusan baru, SMI Holding Sdn. Bhd.

Syarikat itu, katanya, telah memulakan kerja penyelenggaraan dan baik pulih bermula 1 September lalu.

"Resort berkenaan adalah yang terbesar di Pantai Tanjung Bidara yang lengkap dengan segala kemudahan tetapi kini terbiar tetapi akan kembali berwajah baru tidak lama lagi," katanya.

Beliau berkata, kerja naik taraf dan pengindahan kawasan Pantai Tanjung Bidara akan dilakukan secepat mungkin dan dijangka siap sepenuhnya menjelang Pesta Pantai Tanjung Bidara pada 9 hingga 11 Disember ini.

04 di jasin - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di jasin - Google Blog Search


14 kampung <b>di Jasin</b> kutip sumbangan buat keluarga Noramfaizul |

Posted: 05 Sep 2011 04:08 AM PDT

| MUKA DEPAN | KEMBALI KE ATAS . | Hantar Artikel / Iklan | Penulis Tamu | Kami | Privacy Statement
| 1 Utama | Agama | Blog | Komputer & Internet | Motivasi | Niaga & Kewangan | Pelbagai | Politik | Promo | Remaja | Wanita |
Penafian: 1. Pendapat dan info di laman web ini tidak semestinya pendapat / info oleh inimajalah.com. Ia pendapat dan info oleh penulis / pengiklan berkenaan. Pembaca laman ini perlu menyemak semua fakta / info / iklan. Walaupun semua langkah perlu sudah diambil bagi memastikan ketepatan semua maklumat berkaitan, Inimajalah.com tidak boleh didakwa di atas sebarang kerugian akibat penggunaan maklumat dari laman web ini. 2. Info / bahan pada pautan (link) ke web / blog lain adalah betul dan wujud pada tarikh sesuatu artikel / berita / iklan ditulis. Jika kini info / bahan berkenaan sudah berubah / tidak wujud, ia mungkin disebabkan pemilik / pengendali web / blog terbabit sudah mengubahnya atau memadamnya. 3. Jika berlaku pertikaian terjemahan, maksud teks bahasa Melayu adalah muktamad.

Copyright ©2011 Semua kandungan inimajalah.com.my dilesenkan di bawah Creative Commons 3.0, iaitu semua penyiaran semula mesti membuat pautan (link) ke inimajalah.com.my. Mengikut Creative Commons 3.0, penyiaran semula juga mesti tidak membabitkan sebarang modifikasi dan / atau tokok tambah terhadap teks asal sebagaimana disiarkan oleh inimajalah.com.my
| Alif Lam Mim . | Creativity by inimajalah.com.my

Berhari raya guna bas Panorama <b>di Jasin</b> - Utusan Malaysia Online <b>...</b>

Posted: 02 Sep 2011 09:24 AM PDT

Berhari raya guna bas Panorama di Jasin

Berhari raya guna bas Panorama di Jasin

JASIN 1 Sept. - Dalam memberi kemudahan kepada penduduk di tujuh kawasan di daerah ini menyambut Hari Raya Aidilfitri, sebuah bas Panorama berhawa dingin dan cukup selesa.

Bas yang disumbangkan oleh Syarikat Pembangunan Pertanian Melaka berharga RM260,000 itu akan diuruskan oleh Majlis Perbandaran Jasin (MPJ).

Pengerusi Jawatankuasa Pengangkutan, Penerangan, Perpaduan dan Pengguna negeri, Datuk Ghazale Mohamad berkata, penduduk di tujuh kawasan terbabit boleh menggunakan perkhidmatan bas khususnya sepanjang sambutan Aidilfitri.

Menurutnya, dengan adanya perkhidmatan bas itu yang pertama kali diperluaskan di luar bandar raya Melaka, ia akan memberi kemudahan khusus buat penduduk yang tidak mempunyai kenderaan persendirian untuk pergi ke pekan Jasin.

''Ini pasti khabar gembira buat penduduk yang sebelum ini merungut kerana tidak ada perkhidmatan bas awam yang beroperasi di tujuh kawasan tersebut.

''Laluan itu sebenarnya tidak memberi keuntungan tetapi demi untuk memberi keselesaan kepada penduduk, MPJ sanggup membiayai operasi perkhidmatan bas ini," katanya selepas merasmikan perkhidmatan bas itu di Terminal Bas dan Teksi Jasin di sini, baru-baru ini.

Turut hadir Ketua Pegawai Eksekutif Syarikat Pembangunan Pertanian Melaka, Hashim Isa dan Pengarah Syarikat PMCT Sdn. Bhd., Wahid Abdul Majid.

Perkhidmatan bas tersebut akan melalui Kesang Tua, Kesang Pajak, Selandar, Kampung Bukit Senggeh, Kampung Ju dan Kolej Komuniti.

Menurut Ghazale, sebagai permulaan hanya sebuah bas akan digunakan dan jika ia mendapat sambutan baik, MPJ dijangka menambah beberapa buah bas untuk menampung keperluan penduduk di situ.

Beliau berkata, bas itu akan mula beroperasi kira-kira pukul 6.30 pagi dan berakhir pada pukul 5 petang dengan perjalanan sejam sekali.

Ujarnya, bagi kanak-kanak di bawah usia 12 tahun, orang kurang upaya (OKU), pelajar sekolah beruniform dan warga emas dikenakan tiket RM1 manakala dewasa dikenakan bayaran RM2.

Kelab Sahabat Siti Khadijah: Salamfone Kini <b>di JASIN</b>

Posted: 17 Aug 2011 07:53 PM PDT

BERITA BAIK !! Salamfone kini sudah berada di Melaka terutamanya di Daerah Jasin. TAHUKAH ANDA !! Salamfone adalah sebuah syarikat Telekomunikasi yang menawarkan perkhidmatan SUARA , DATA dan SMS mudah alih (Mobile) PERTAMA berasaskan SYARIAH ?Apa bezanya Salamfone dengan Operator Telekomunikasi yang lain ? Dari segi perkhidmatan yang ditawarkan tiada bezanya kerana apa perkhidmatan yang ditawarkan oleh lain-lain operator Salamfone juga menawarkan perkhidmatan yang sama. Jadi apa bezanya ?? Bezanya adalah konsep perniagaannya adalah berasaskan kepada SYARIAH ! iaitu Berinfaq sambil Berhubung.Kos panggilan sesama Sahabat Salamfone ,1 sen akan didermakan kepada Badan Kebajikan Terpilih. Bukan itu sahaja , Salamfone ada Talian Hidayah - Tele-Ustaz (Khidmat Nasihat Agama) , Tele-Fatwa (Rujukan Fatwa) dan Tele-Halal (Direktori Halal). Setiap Jumaat Salamfone akan memberikan nasihat melalui Tazkirah Jumaat melalui SMS secara PERCUMA ! Ia juga ada perkhidmatan bagi meraikan Hari-Hari Kebesaran Islam. Apa yang menariknya perkhidmatan berasaskan Syariah ini adalah TIADA yang disembunyikan terhadap KADAR Panggilannya. Kadar panggilan RATA ke semua rangkaian RM 00.20 sen seminit kesemua rangkaian dan RM 00.10 sen bagi caj SMS. Ada lagi .... kepada pelanggan Salamfone yang menambah nilai sebanyak RM 30 sebulan adalah berpeluang untuk menunaikan UMRAH dimana setiap bulan seramai 4 orang akan dipilih untuk menunaikan UMRAH manakala seramai 11 orang yang bertuah pula akan dipilih menjadi TETAMU ALLAH bagi menunaikan HAJI oleh panel yang dilantik khas. Jadi apa yang di TUNGGU LAGI .... kini sudah ada ALTERNATIF nya sebuah syarikat Telekomunikasi telah menawarkan satu perkhidmatan yang berasaskan SYARIAH bagi melengkapkan pakej kehidupan kita semua yang ingin mencari KEREDHAAN ILAHI bagi kejayaan di DUNIA dan di AKHIRAT.

Untuk keterangan lanjut dan melanggan sila datang terus ke Premis kami di alamat

SEROMPONG ENTERPRISE
JB 7765 , JALAN ASIA SELATAN 1A
TAMAN ASIA SELATAN
77200 JASIN
MELAKA

013-8518745 atau 06-5291452

04 di durian tunggal - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di durian tunggal - Google Blog Search


Part time di Internet Cafe Gangsa,<b>Durian Tunggal</b> Melaka Jawatan <b>...</b>

Posted: 24 Sep 2011 05:00 PM PDT

Home > melaka jobs > Part time di Internet Cafe Gangsa,Durian Tunggal Melaka

Part time di Internet Cafe

Pekerja :lelaki atau perempuan
Tempat:Gangsa, Durian Tunggal.
Gaji Sehari :RM20-25 (Ikut Waktu bekerja)

-perlu bekerja setiap hari atau bila diperlukan shj.
-sebarang pertanyaan atau sesiapa yang berminat

sila sms/hubungi joe 017-663 7674

Advertisement

Loading

04 di klebang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di klebang - Google Blog Search


Coconut Shake, <b>Di</b> Pantai <b>Klebang</b> =) | Silampuneon

Posted: 02 Aug 2011 02:28 PM PDT

Ok, sumpah...saya betul betul jatuh hati dengan coconut shake yang direkemen oleh kawan saya, Izot. Gila siot...first sedut coconut shake, hati mula terpikat ! Tak percaya...sangat slurrrrpy !!

Lokasi : Pantai Klebang, Melaka

Paling Best : Coconut Shake Special With Vanilla Ice Cream On Top !

Harga : 

Coconut Shake RM1.50

Coconut Shake Special RM2.00

Mula mula, dalam hati.."aku tak berkenan betul benda benda berkaitan kelapa nih.." Tapi bila da sedut tu...mak aih..apesal coconut shake ni sedap sangat ? Balik KL nak cari la coconut shake macam ni ? Huarghhh...sape tau kat mana nak cari coconut shake yang sedap kat KL ??? Tell meee ~

mula mula saya jual mahal dengan coconut shake nih huhu

tiba tiba nampak macam menarik je...nak cuba

order nasi lemak pulak

disebabkan lapar...saya bedal je..

coconut shake da sampai weh !!!

haha..siap ada ice cream vanilla on top

sesi suap menyuap macam pengantin..saje je prektis

ngaaaa !

cak !

the gadis...

kekenyangan makan nasi lemak dan coconut shake =)

sedut till the last slurppp

kedai ni penuh wo...banyak peminat..tak kira melayu , cina dan india..

babai nasi lemak !

babai pantai klebang coconut shake..lain kali saya datang lagi ok !


P/s: Masih termimpi mimpi kesedapan coconut shake sampai sekarang...oh tidak...huhu...Oh coconut shake i will miss you bebeh =)

04 di ramuan china - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di ramuan china - Google Blog Search


Viagra China 500mg, Obat Kuat Asli <b>Ramuan China</b> 0821 3434 <b>...</b>

Posted: 05 Jul 2011 07:34 AM PDT

DISFUNGSI EREKSI? ? ? VIAGRA CHINA 500mg SOLUSI TEPAT HARGA HEMAT.
VIAGRA CHINA juga terkenal karna kemurahan harganya di banding dengan VIAGRA lainya. Tanpa mengurangi kwalitas, isi dan kandungan obat.

VIAGRA CHINA 500mg 100% tidak menimbulkan efek samping.

VIAGRA CHINA 500mg.
Viagra adalah obat oral untuk impotensi pria, juga dikenal sebagai dysfuntion ereksi, viagra safects memiliki rekam jejak yang besar dan terbukti efek yang mulai bertindak dengan 30minutes ke 1 haur dan berlangsung selama sekitar 4 jam.

" VIAGRA CHINA " 500mg
Dipasaran bebas produk ini juga di kenal dengan istilah blue tablet, walaupun beda tetapi tetap sama hanya istilah saja yang berbeda.
Produk " VIAGRA CHINA " dominan yang beredar di indonesia, malaysia dan belahan dunia lainya berasal dari CHINA.

Produk ini sangat aman mampu menambah kekuatan vitalitas anda, pada dasarnya VIAGRA CHINA memacu jantung untuk bekerja sempurna dan mengalirkan darah ke penis, tablet mutahir mampu bangkitkan gairah laki-laki dewasa maupun yang sudah tua 60tahun ke atas, dalam mengatasi impotensi dan ejakulasi dini.
jika anda anda mempunyai penyakit jantung sebaiknya anda berkonsultasi
dulu dengan dokter anda.

FUNGSI " VIAGRA CHINA 500mg "
* membangkitkan gairah libido.
* mengatasi impotensi.
* mengeraskan ereksi.
* tahan lama berulang-ulang.
* mengobati diabet/ kencing manis.
* baik sebagai suplemen sehari-hari, untuk menjaga kesehatan tubuh dan vit selalu.

ATURAN PAKAI
1 tablet di minum, 30menit sebelum berhubungan.

VIAGRA CHINA 500mg
Negara Asal : CHINA
harga : Rp 200.000,-
jumlah : 12 tablet

TERSEDIA JUGA PRODUK - PRODUK BERKWALITAS INTERNATIONAL:

** VIAGRA USA 100mg obat kuat vitalitas 1tablet Rp 70.000.- / 1botol isi 30tablet Rp 1.000.000.-

** CIALIS 50mg obat kuat vitalitas Rp 200.000, isi 10tablet

** LEVITRA 100mg obat kuat vitalitas Rp 900.000, isi 30tablet.

** PROCOMIL SPRAY tahan lama Rp 170.000.- isi 15ml

** VACUM pembesar penis Rp 350.000.-

** VAKUM pemontok PAYUDARA Rp 350.000.-

** CONDOM LELE silicon halus Rp 150.000, -

** RING PENGGELI silicon halus Rp 150, 000, isi 6 biji RING

** PENIS MUTIARA MAJU MUNDUR electric Rp 400, 000, -

** VAGINA BONEKA FULLBODY elctric Rp 1.000.000, -

** VAGINA GETARGOYANG SUARA electric Rp 450, 000, -

** SEX DROP perangsang wanita Rp 120.000, -/ botol isi 5ml. 1paket isi 3botol Rp 300.000, -

** FATLOSS SLIMMING HERBAL* Rp 140.000, isi 30capsul

** PAKET TENSUNG pemutih wajah Rp 140.000, -

** GROW-UP peninggi badan Rp 170.000, isi 250capsul

** KIANPI PIL penggemuk badan Rp 130.000, isi 60pil

** KAIZO pemutih badan Rp 150.000, -

Info lengkap silahkan kunjungi website kami :

http://shofwashop.blogspot.com

Pemesanan dan Konsultasi:

JL.MAJAPAHIT NO.131B SEMARANG

0821 3434 5889 (T-SEL)

0857 2775 3144 (I-SAT)

Setelah anda transfer silahkan anda konfirmasi NAMA ANDA, ALAMAT ANDA, JENIS PESANAN, TRANSFER KE BANK, JUMLAH TRANSFER.
Setelah Uang masuk pesanan langsung kami kirim melalui JASA PENGIRIMAN kilat khusus sesuai dengan kesepakatan.

JAMINAN MUTU & KWALITAS INTERNATIONAL
KEPUASAN CUSTOMER ADALAH PRIORITAS UTAMA KAMI.

lokan melaka: Datuk Cef Wan <b>di</b> SK <b>Ramuan China</b> Besar

Posted: 16 Jun 2011 05:42 AM PDT



Pada 16 Jun 2011 SK Ramuan China Besar telah mengadakan Majlis Sukan Tahunan Sekolah yang ke 27. Pada kali ini Datuk Cef Wan telah dijemput menjadi perasmi dan penutup majlis ini.
Murid-murid, guru-guru, ibubapa dan penduduk setempat gembira dengan kehadiran Datuk Cef Wan. Pak Zainal juga berbesar hati kerana Datuk Cef Wan sudi merasa masakan kampung yang dimasak oleh Puan Zaiton Suboh; terutamanya sambal udang dan rendang lokan. Cef Wan memuji hidangan yang disajikan. Memang sedap kerana bahan-bahannya baru ditangkap. Bangga kerana ianya dinyatakan oleh Chef nombor 1 di Malaysia dan terkenal di serata dunia.




Pak Zainal juga berbangga kerana Datuk menyatakan beliau akan cuba ketengahkan masakan menggunakan lokan. Alhamdulillah, Pak Zainal senang mendapat ruang dan rezeki dalam mengetengahkan lokan sebagai pemakanan  umum. InsyaAllah.


04 di batu berendam - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di batu berendam - Google Blog Search


lagi power, lagi best. | KAMIHIDUP

Posted: 27 Sep 2011 01:41 AM PDT

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.

Waktu makan tengahari tadi, KAMI bukannya pergi makan. Sebaliknya KAMI menuju ke showroom perodua yang terletak di Batu Berendam. Tujuannya adalah untuk melihat kereta myvi keluaran terbaru, lagi power, lagi best, Perodua Myvi SE 1.5L yang berwarna kuning.

Jom layan gambar yang sempat KAMI ambil. :)








Untuk senarai harga dan specifications bolehlah melayari website PERODUA dan di sana lebih banyak info yang akan anda dapat.

04 di alor gajah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di alor gajah - Google Blog Search


Demi Rakyat: Ceramah Anwar <b>Di Alor Gajah</b> Melaka

Posted: 23 Sep 2011 02:55 AM PDT

04 di tanjung kling - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di tanjung kling - Google Blog Search


Jawatan Kosong <b>di</b> Hotel Wakaf Pantai Puteri, <b>Tanjung Kling</b> <b>...</b>

Posted: 28 Sep 2011 07:27 PM PDT

Info Umum

Sabda Rasulullah S.A.W mafhumnya: "Orang yang membaca al-Quran dan dia mahir dengannya, maka dia bersama malaikat yang mulia dan orang yang taat. Sesiapa yang membaca al-Quran sedangkan dia tersekat-sekat padanya dan dia begitu susah atasnya, maka baginya dua pahala (pahala membaca dan pahala kesusahan)." (Sohih Bukhari dan Muslim)

04 di jasin - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di jasin - Google Blog Search


Posted:

[unable to retrieve full-text content]
 

BLOG MELAKA

Copyright 2010 All Rights Reserved