ads

Isnin, 3 Oktober 2011

04 di durian tunggal - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di durian tunggal - Google Blog Search


Jobs: Part time di Internet Cafe Gangsa,<b>Durian Tunggal</b> Melaka <b>...</b>

Posted: 24 Sep 2011 05:00 PM PDT

Home > Melaka > Part time di Internet Cafe Gangsa,Durian Tunggal Melaka

Part time di Internet Cafe

Pekerja :lelaki atau perempuan
Tempat:Gangsa, Durian Tunggal.
Gaji Sehari :RM20-25 (Ikut Waktu bekerja)

-perlu bekerja setiap hari atau bila diperlukan shj.
-sebarang pertanyaan atau sesiapa yang berminat

sila sms/hubungi joe 017-663 7674

Advertisement

Loading

04 di klebang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di klebang - Google Blog Search


Coconut Shake, <b>Di</b> Pantai <b>Klebang</b> =) | Silampuneon

Posted: 02 Aug 2011 02:28 PM PDT

Ok, sumpah...saya betul betul jatuh hati dengan coconut shake yang direkemen oleh kawan saya, Izot. Gila siot...first sedut coconut shake, hati mula terpikat ! Tak percaya...sangat slurrrrpy !!

Lokasi : Pantai Klebang, Melaka

Paling Best : Coconut Shake Special With Vanilla Ice Cream On Top !

Harga : 

Coconut Shake RM1.50

Coconut Shake Special RM2.00

Mula mula, dalam hati.."aku tak berkenan betul benda benda berkaitan kelapa nih.." Tapi bila da sedut tu...mak aih..apesal coconut shake ni sedap sangat ? Balik KL nak cari la coconut shake macam ni ? Huarghhh...sape tau kat mana nak cari coconut shake yang sedap kat KL ??? Tell meee ~

mula mula saya jual mahal dengan coconut shake nih huhu

tiba tiba nampak macam menarik je...nak cuba

order nasi lemak pulak

disebabkan lapar...saya bedal je..

coconut shake da sampai weh !!!

haha..siap ada ice cream vanilla on top

sesi suap menyuap macam pengantin..saje je prektis

ngaaaa !

cak !

the gadis...

kekenyangan makan nasi lemak dan coconut shake =)

sedut till the last slurppp

kedai ni penuh wo...banyak peminat..tak kira melayu , cina dan india..

babai nasi lemak !

babai pantai klebang coconut shake..lain kali saya datang lagi ok !


P/s: Masih termimpi mimpi kesedapan coconut shake sampai sekarang...oh tidak...huhu...Oh coconut shake i will miss you bebeh =)

04 di machap - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di machap - Google Blog Search


Posted:

[unable to retrieve full-text content]

04 di sungai udang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

04 di sungai udang - Google Blog Search


BERSETUBUH BELAKANG TANGGA, REMAJA DIBELASAH <b>...</b>

Posted: 02 Oct 2011 10:11 PM PDT

No of View :191

Akibat menjalin hubungan terlarang dan tergamak menodai rakan perempuannya, seorang pelajar sebuah sekolah menengah di Sungai Udang, dekat sini, menerima padah apabila dibelasah hingga parah oleh bapa mangsa yang menemuinya di dalam bilik tidur anak gadisnya itu.

Dalam kejadian antara jam 10.30 malam hingga 11.30 malam itu, pelajar berusia 16 tahun itu cedera hampir di seluruh badan terutama di perut, muka, leher selain kaki dan tangan lebam serta bengkak akibat dibelasah termasuk menggunakan kayu.

Difahamkan, pelajar itu kini masih dirawat di Hospital Melaka (HM) akibat kecederaan dialaminya.

Menurut sumber polis, kejadian berpunca apabila dia menjalin hubungan cinta dengan anak seorang pegawai anggota keselamatan berusia 13 tahun tanpa pengetahuan keluarganya.

Katanya, kemuncaknya, pelajar terbabit memperkosa kekasihnya di belakang tangga rumah mangsa di sebuah taman di Sungai Udang pertengahan September lalu, kira-kira jam 2 pagi.

Sumber itu berkata, pelajar terbabit kerap menyelinap ke dalam rumah kekasihnya tanpa pengetahuan ibu bapanya.

Begitupun katanya, bapa gadis itu berusia 40-an akhirnya menghidu perbuatan terkutuk itu.

"Pada jam 10.30 malam, 27 September lalu, pelajar lelaki itu sekali lagi menyelinap masuk ke bilik tidur kekasihnya.

"Tindakan itu disedari bapa mangsa yang berang melihat pelajar itu berselimut di atas katil anak gadisnya lalu berlaku pertelingkahan antara mereka sebelum lelaki itu memukul pelajar terbabit.

"Dia turut menghubungi tiga rakannya yang turut membelasah mangsa hingga parah," katanya.

Sumber itu berkata, pelajar terbabit membuat laporan di Balai Polis Sungai Udang berhubung kejadian itu.

Sementara itu, Ketua Polis negeri, Datuk Chuah Ghee Lye yang dihubungi di sini mengesahkan menerima laporan kejadian berkenaan, namun tidak dapat mengulas lanjut kerana kes masih dalam siasatan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

 

BLOG MELAKA

Copyright 2010 All Rights Reserved