ads

Isnin, 13 Jun 2011

04 di batu berendam - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

04 di batu berendam - Google Blog Search


!nsp!ras!: Jeruk <b>di</b> MBMB <b>Batu Berendam</b>

Posted: 03 Jun 2011 02:44 AM PDT

Saya paling tak suka "melawat" MBMB Batu Berendam tu.

Macam ada aura-aura negatif kat situ.

1. Setiap kali saya datang, staf yang jaga kaunter ada duduk kat kaunter tapi selalu cakap "sana, sana"
(tunjuk arah ke kaunter sebelah.)

2. Bila orang lain datang, terus je dia suruh orang yang baru datang ke kaunter dia.
(hello, saya ni apa?)

3. Tiap kali datang mesti tunjuk muka emo.
(xbest langsung. nasib baik tagline dia bukan senyum seindah suria.)

4. Tak suka cakap terima kasih.
(hanya sorang staf je tahu macam mana nak cakap terima kasih.)

Tiap-tiap bulan tau saya datang. Dah la susah. Ada ke patut bayar saman kat Melaka Mall. Beli kupon kat Batu Berendam. Tak pasang kupon, kena saman. Adoi. Menyusahkan. Maaflah cakap.

p/s : entri akhir-akhir ni agak menjeruk rasa.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG MELAKA

Copyright 2010 All Rights Reserved