Selasa, 28 Jun 2011

04 di alor gajah - Google Blog Search

04 di alor gajah - Google Blog Search


Kisah Si Tembam: Kehidupan <b>di</b> UITM <b>ALOR GAJAH</b>

Posted: 15 Jun 2011 03:07 AM PDT

Assalammualaikum

wah lame nye tak update blog en en :P

hahaha urmm ..

mcm nak cite ek ?stat dari first week aku kat sini (uitm) la kan ..

first week siswa dan siswi ade program MDS iaitu Minggu Destini Siswa , program nie mcam orentasi la kan :p

hahaha seyusly! mase program ni mmg penat .. rase cam nak blik jerk ! fed UP! penat nk mampus ...dengan kaki melecet :P hahaha kene jalan jauh2 wokkk .. but yg memenatkan la yang best ! thanks to "abg abg " senior sebab beri tunjuk ajar ! korunk da best la ! :P hahaha

urm then diteruskan nan minggu yang kedua aku disini :)

minggu ni aku da masuk kuliah ! mmg sesi perkenalan la kan :P mlm lak ade sesi induksi di kolej masing2.. sumpa cuak bile kene tye nan senior dgn macam macam soalan :D hehe .. then aku mule la dapat ramai kawan kawan bru ! best wookk ..roommate aku Alhamdulillah okey ! but dorunk nie suke bertengkar tahu tak ! sebabnya masing masing nk mng :P hahaha .. urkkk! senior2 kat sini lak semua baik baik :) dorunk ade cara tersendiri untuk mengajar junior2 agar tak kurang ajar ! :)

minggu ketiga aku kat sini ..aku rase bertambah semangat nk belajar + penat gile meyh ..jalan jauh2 :) hahaha .. urk takpe takpe pengalaman :D sini best ! ade COOL BLOG ! hahaha .. urkk .. setelah lame bernasyid kat sekolah .. kali ni aku mencuba lagi di peringkat U :D hheeh ... Alhamdulillah diterima walaupun suara ni mcm katak semput :P hahaha

ALAMAK! gambar tak banyak meyh ...maklum la .. camera tak bawak :P hahaha btw ! byk gile dugaan aku duk sini :) handset due due rosak kene hujan ! cam cipan !!! hahaha kaki berparut sebab jatuh time ujan ! terbaikkkk :P ahahahah

aku rase ni jerk la kowt .. sebab tak tahu nk cite ape lagi :) laju plak broadband rinie ! pelik2! hahaha

makan makan di dewan laksamana ! :)



Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads