Sabtu, 25 Jun 2011

04 di ayer keroh - Google Blog Search

04 di ayer keroh - Google Blog Search


IndiaMuslim.Com.My • View topic - Seminar Pelaburan Hartanah <b>di</b> <b>...</b>

Posted: 21 Jun 2011 10:48 PM PDT

Kumpulan Syarga merupakan kumpulan yang telah lama menceburi & membuat kajian menyeluruh dalam bidang Hartanah, Guaman, Renovasi Rumah & Perladangan dan di atas pengalaman pahit manis yang telah lama kami tempuhi maka kami membuat keputusan berkongsi ilmu yang kami ada kepada sesiapa yang ingin menceburi terutamanya dalam bidang hartanah daripada asa sehingga menyentuh perihal hartanah yang lebih mendalam.

Sebelum mengeluarkan perkongsian bagi artikel kali ini, wakil pihak Berita Semasa telah berjumpa sendiri dengan pengerak utama Seminar Pelaburan Hartanah ini, iaitu Tuan Syed (Group CEO SyargaProperty Expert & Consultant Sdn Bhd) bagi memastikan semua pembaca Berita Semasa yang bakal menyertai seminar ini di Ayer Keroh Melaka kelak "benar-benar mendapat manfaat".

Kepada anda-anda dari Melaka khususnya atau dari Negeri Sembilan atau Johor umumnya yang mempunyai kelapangan dan paling pentingnya berminat mempelajari selok-belok bidang hartanah, anda dipelawa untuk menyertai Seminar Hartanah di Ayer Keroh Melaka. Kalau sebelum ini, anda mungkin masih berasa :

"Belum bersedia" untuk melabur di pasaran hartanah kerana tidak tahu cara dan selok-belok sebenar untuk memulakannya ataupun
Anda merasakan melabur di dalam pasaran hartanah terlalu rumit untuk dilakukan separuh masa ataupun juga
Anda telah menerima nasihat yang salah menyebabkan kita rugi ribuan ribu ringgit dalam pelaburan hartanah?
Jadi pihak Kumpulan Syarga berbesar hati untuk mempelawa anda menyertai Seminar Pelaburan Hartanah di Melaka. [TERHAD] Anda berminat untuk belajar, mereka sedia mengajar dan "memandu" anda dalam perihal hartanah sehingga anda benar-benar berjaya (sekurang-kurang memiliki sebuah rumah hasil daripada seminar ini)

Seminar Pelaburan Hartanah di Melaka
Yuran Pendaftaran Seminar : RM650 sahaja
Tarikh : 2 Julai 2011 (Sabtu)
Masa : 9 pagi hingga 5 petang
Peserta Seminar : 50 orang [maksimum]
Lokasi : Bangunan Persatuan Kontraktor Melayu Melaka (No. 98, Jalan TU/42 Taman Tasik Utama, Ayer Keroh 75450 Melaka). Berdekatan dengan MiTC Melaka.

Modul & topik dalam Seminar Pelaburan Hartanah di Melaka
Antara topik yang bakal anda pelajari dalam Seminar Pelaburan Hartanah di Melaka kelak adalah seperti berikut:

Cara mendapatkan rumah yang sangat murah (Diskaun sehingga 60% daripada harga pasaran). Ehem…hintnya, kami telah pun diberitahu berkenaan ini. Sangat menarik. Hanya mereka yang terpilih sahaja mampu menawarkanpeluang sebegini kepada bakal pelanggan mereka sahaja seperti yang Kumpulan Syarga perolehi sekarang.
Cara menjual semula rumah anda dalam tempoh yang singkat, pun akan dikongsikan seminar pelaburan hartanah ini. (Kata mereka, lebih kurang 2 minggu sahaja dah boleh jual semula)
Cara untuk anda mendapatkan pulangan pelaburan hartanah yang telah dilakukan sehingga boleh mencapai Return On Investment 100%
Cara mengira kos kontraktor untuk pembaikan/pengubaisuian rumah. Kata mereka, supaya anda yang hadir ke seminar mereka selepas ini tidak lagi mudah diperdayakan angkara kekurangan ilmu. Jadi selepas anda menghadiri seminar pelaburan hartanah anjuran Kumpulan Syarga ini, anda sudah boleh menilai samada sebut harga daripada kontraktor yang dilantik berbaloi dan boleh mengurangkan kos daripada wang anda atau tidak. Sekaligus, anda boleh memaksimakankeuntungan anda!!!
Anda sebenarnya boleh menceburi pelaburan hartanah walaupun sebenarnya simpanan anda terhad. Tiada masalah.
Cara bagaimana anda sebenarnya mengira sendiri kos guaman dalam pembelian rumah & cukai hartanah
Cara bagaimana anda boleh membeli hartanah secara tunai
Anda akan didedahkan dengan pelbagai perkongsian ilmu bagi mengelakkan daripada ditipu oleh pihak ketiga dalam pembelian rumah
Aspek-aspek penting sebelum & selepas pembelian rumah
Anda akan diajar bagaimana cara mendapatkan ROI sehingga 20% untuk rumah sewa milik anda
Cara menjadi broker untuk menjual rumah
Cara berbincang dengan pembeli & penjual rumah
Semua aspek yang anda perlu tahu berkenaan dengan rumah lelong, para spaker dalam seminar pelaburan hartanah anjuran Kumpulan Syarga ini akan pandu dan ajar anda termasuklah bagaimana cara nak buat renovation bagi naikkan nilai rumah dan aspek legaliti
Anda boleh & perlu mengetahui aspek-aspek perundangan dalam pembelian hartanah terutamanya secara lelongan
Bagaimana menyelesaikan masalah pembelian rumah-kos kos rendah seperti SUK(Selangor) & DBKL (Kuala Lumpur)
Didedahkan juga kepada anda bagaimana memohon diskaun daripada bank apabila memenangi rumah secara lelongan
Kesemua ini dan banyak lagi yang akan dibentangkan oleh tenaga pegajar yang bertauliah dan mempunyai pengalaman luas dalam bidang hartanah
Kalau sebelum ini, anda sering menggunakan khidmat ajen hartanah untuk pembelian secara lelongan, kalau anda menyertai Seminar Pelaburan Hartanah anjuran Kumpulan Syarga ini anda tidak memerlukan agen-agen hartanh ini sebenarnya. Ini kerana mereka akan memberikan maklumat & pendedahan yang telus mengenai bagaimana hendak membeli rumah lelong serta info-info berkaitan yang biasanya tidak diberitahu @ tidak diketahui oleh ajen-agen hartanah lelong sekalipun.

SITUASI #1

Okey…..pernahkah anda mendengar semasa dalam proses membeli rumah-rumah yang dilelong ada sesetengah pembida kehilangan wang deposit atas sebab-sebab tertentu yang mereka kurang arif dan hanya merujuk kepada ajen-agen hartanah sahaja. Kemudian, tak cukup dengan itu, ada juga kes pembida terpaksa mengeluarkan sejumlah wang yang amat besar untuk menanggung kos-kos yang tidak diketahui oleh pembida akibat perkara yang sama juga dan apabila semua masalah ini berlaku rumah tersebut akan dilelong sekali lagi maka pembeli tersebut mengalami kerugian yang kadang-kadang bukan disebabkan oleh dirinya sendiri.

SITUASI #2

Tahukah anda apabila membeli rumah lelong ada sesetengah bank memberikan diskaun di atas pembelian rumah yang anda berjaya dibida antara 10% dan sehingga 30% tertakluk kepada beberapa syarat yang dikenakan oleh pihak bank yang mana kebanyakkan ajen-agen hartanah tidak mengetahui perkara ini. Bayangkan sebagai contoh apabila anda berjaya membida rumah bernilai RM100,000 & anda mendapat diskaun sebanyak 30%, ia menjadikan nilai sebenar anda membeli rumah lelong tersebut, hanyalah RM70,000.

Kebanyakan modul-modul yang bakal dikongsikan dalam Seminar Pelaburan Hartanah di Melaka ini kelak adalah berdasarkan formula-formula yang telah diciptanya sendiri berdasarkan pengalaman luas Tuan Syed terlibat dalam dunia hartanah. Mereka yang mengajar juga merupakan peguam bertauliah yang juga merupakan satu bonus bagi sesiapa yang nak ceburkan diri dalam bidang hartanah.

Katanya lagi, kalau sebelum ramai yang masih masih menyewa dan tidak mempunyai rumah sendiri kerana :

tiada sebarang duit simpanan walaupun sudah bekerja
tidak "berani" memiliki sebarang aset/rumah walaupun sudah berkerja
Tetapi bagi mereka, itu semua bukanlah masalahnya sebenarnya kerana mampu membeli rumah melalui cara & formula mereka. Selepas anda menghadiri Seminar Pelaburan Hartanah kumpulan Syarga, anda dah boleh buat sendiri tanpa bergantung kepada agen,perihal guaman pun anda dah boleh tahu, perihal ubah suai rumah pun sama.

Kepada yang berminat, sila ikuti Prosedur seperti di bawah bagi mendaftarkan diri dalam Seminar Pelaburan Hartanah di Melaka [TEMPAT TERHAD]

PROSEDUR PEMBAYARAN
LANGKAH 1 : Lakukan pembayaran berjumlah RM650 ke salah satu akaun bank dibawah menggunakan kaedah Fund Transfer atau ATM Transfer atau Cash Deposit:

Akaun Maybank : 1621-8832-7429 (Erwan Nur Ali)
Akaun CIMB : 1425000-5212053 (Erwan Nur Ali)
Akaun RHB : 1-18011-0000140-6 (Erwan Nur Ali)
LANGKAH 2 : Pastikan anda sentiasa menyimpan rekod transaksi (resit jika cash deposit) atau print screen / pdf print butiran transaksi untuk rujukan dikemudian hari.

LANGKAH 3 : Untuk rujukan perbankan online,sila masukkan alamat email berikut: kumpulansyarga@gmail.com

LANGKAH 4 : Smskan juga bukti pembayaran anda ke 012-2249146 (Encik Khairul) bagi tujuan pengesahan & seterusnya mendaftarkan nama anda dalam seminar pelaburan hartanah di Melaka.

P/S : Akhir sekali Tun Syed telah mencabar kepada orang Melaka khusus dan juga peserta seminar yang bakal hadirkan diri kelak amnya untuk mempersiapkan soalan-soalan yang sukar (yang anda rasakan mereka tidak mampu menjawabnya) berkaitan dengan hartanah. Itu cabaran daripadanya…….Di mana soalan tersebut juga nanti akan bakal menjadi satu perkongsian tambahan kepada bakal-bakal seminar kelak.

PP/S : Jika anda ada sebarang pertanyaan, boleh sms kepada Encik Khairul (012-2249146)

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads