Ahad, 11 September 2011

04 di tanjung bidara - Google Blog Search

04 di tanjung bidara - Google Blog Search


APer CEr......: ke <b>tanjung bidara</b> pulok....

Posted: 22 Aug 2011 06:00 PM PDT

assalamualaikum...salam sejahtera...kpd anda semua smoga bahagia...hekhek...ok n3 smlm tu ms ari sabtu 2 ari sblm pose kn...skang ni cite ari ahadnyer plak ek...sabtu g pantai puteri @ kundur...ahad g tanjung bidara plak...kali ni adik aku dr muar pong nk joing skali...ok buleh sajek....jom kitee.....sblm tu pg2 akak aku dh msk2 tuk ktorg g berpiknik....menu x snap...lgpong bln pose x bek aku nk publish...kuruih pahala pose kang tngk gambo makanan bnyk2...eh heeee

gambo lompattt...xdek gambo cenggini x sah..ni br sampeiii...org x rmai sbb pg lg kot...heeee...ktorg smpi lam kol 10 kot...heeee...rmai org deting2 jek time tu...ktorg adela gak terrrrr halau 1 kapel ni duk kt kusi blakang port ktorg...ish3 sungguh kurang sopan ko berdeting pgang2 cenggitu dpn ank2 aku tau...skalik akak aku leh p duk dkat2 ngan derang...pe lg...blah la derang tu...klu x blah gak mmg moke x malu la kn...hikss

ni bdk yg sowang ni pnyer la tkot ngan air laut....ntah pape jek...wat malu mama die jek...ade ke die main kt tepi2 stakat cecah2 kaki kt air tu ha....dh la dh pki siming suit segala..pastu die leh duk lepak kt kusi smbil tngk org2 len riang ria mndi air laut ek...pastu aku rs bdn die pns...ooo dmam ghupenyer ank bujang aku nih...keshiannnn....derang yg lelain tu siap men pelampong ketapi lg...best jek tngk...sume bdk2....de sowang bpk bdk tukang tarik plampong2 tu...ms ni ombak x kuat sngt....air pong cam tenang jek...berani la nk buat cenggitu kn...heeeeeee

dkat kol 1 br ktorg gerak blk...ms tu dh pns membahang dh...bdk2 ni pong dh kne sun burn sume...hahahhah mak2 msing2 lupe nk bwk sun block...amik kaw...hikhik....ktorg blk tu pong lps dpt msj dr akak aku kata mkanan tuk lunch dh siap...hikhik...akak aku a.k.a tuan umh x ekot...dia nk buat kepek sukun tuk bkalan adk2 dia nk bwk blk KL (aku la tu) n nk msk tuk lunch ktorg...wahhh best kn akak aku...maceh k.nis....ktorg blk tu dh lapo2 terus mkn...pastu tdo...pastu kol 6 br gerak blk KL.....heeeeeeeeee...alaa tnjung bidara ngan umh akak aku pong lam 15men jek...x jauh mne pong...heeeeee



last skali...tepek gambo bdk kecit nih

ok dah tu jek...sok2 klu smpt apdate lg...daaaaaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads