Rabu, 8 Februari 2012

04 di klebang - Google Blog Search

04 di klebang - Google Blog Search


Timbulnya Kapal Selam <b>di Klebang</b> - kisah klasik untuk masa depan

Posted: 02 Feb 2012 09:40 PM PST

al salam alaykum

lepas minum Kelapa Goyang Istimewa Klebang, aku mintak ngn Fadd bawak kami ke Muzium Kapal Selam... search kat internet, dekat Dataran Pahlawan 1Malaysia Klebang...

diorg macam terpinga-pinga la jugak bila aku cakap pasal Kapal Selam ni...

papan tanda tunjuk arah ke Muzium Kapal Selam ada... tp jalannya tak siap... macam nak merentas padang pasir pun ada...

mujur la ada satu keter besor mengikut jugak di belakang, takde la rasa ralat sgt...

elok sampai, kena bayar RM 1, utk bayaran masuk...

murah la lagi, sbb takde menda siap kan... just tgk kapal selam tu je...

kalau nak tau info pasal kapal selam ni, boleh tgk kat blog kawan aku ni, dia dh updated sedetail-detailnya...

Muzium Kapal Selam




korang boleh dapat maklumat dari papan kenyataan yg ada kat situ
sebenarnya, yg jadi teruja nak menengok sblm jadi muzium yg sebenarnya, aku tengok Majalah 3, proses pengangkutan kapal selam ni ke Malaysia dilakukan dgn usahasama Felda Transport Services Sdn Bhd (FTSSB)... ayah aku, sebelum ni bekerja bawak lori FTSSB laa... dan, adik aku skrg pun bekerja kat pejabat FTSSB Gebeng, Kuantan...
bila Muzium Kapal Selam ni siap sepenuhnya, bayaran masuknya tak mungkin RM 1 dah...

::: Hidup ini indah jika segalanya kerana Yang Maha Esa :::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads