Isnin, 26 Mac 2012

04 di ayer keroh - Google Blog Search

04 di ayer keroh - Google Blog Search


Karnival Jom Heboh <b>di</b> MITC <b>Ayer Keroh</b> Melaka | Sensasi Selebriti

Posted: 22 Feb 2012 11:06 PM PST

Karnival Jom Heboh kembali! Bersempena dengan sambutan ulang tahun ke-10, karnival terbesar ini merupakan satu landasan untuk berinteraksi dengan penonton setia TV3 dengan cara lebih dekat dan terbuka sambil untuk turut serta dalam permainan-permainan dan pertandingan yang dianjurkan di setiap gerai. Ianya juga menemukan peminat-peminat serta orang ramai dengan personaliti-personaliti TV3 dan artis-artis popular tanahair.

jom heboh

Membuka tirai tahun 2012, Jom Heboh berkunjung ke lokasi pertamanya di Bandaraya Bersejarah, Melaka pada 25 & 26 Februari 2012. Bertempat di perkarangan MITC (Pusat Dagangan Melaka Antarabangsa), Ayer Keroh, Melaka, para pengunjung berpeluang menyertai pelbagai aktiviti menarik di gerai-gerai kendalian TV3 seperti Studio Cereka, Wanita Inspirasiku, Bananana TV3, MyTV3 dan Kota Ilmu yang memuatkan segala maklumat, cenderamata keluaran terhad dan promosi program-program TV3.

Antara artis-artis yang akan turun padang Karnival Jom Heboh Melaka ialah Kamal Adli, Ika Nabila & Taiyudin (Aksi: Apa Celop), Aiman Hakim Ridza, Nabila Daly & Iqram Dinzly (Lestary: Vanila Coklat), Rose Weiss (Selera), Tasha Shilla, Fiza Halim, Shah Iskandar & Shahrizal Jaszle (Akasia: Atas Nama Cinta), Azzarima (Senda Pagi: Naik Lif Turun Tangga), Chef Shersen (5 rencah 5 rasa), Zizan & Dira Abu Zahar (Melodi), Adi Mentor, Talha Harith, Dedeq, Hanez Suraya dan Raja Freestyler serta personaliti-personaliti TV3 seperti Zakiah Anas, Nor Azzura Azizul Azman & Teh Syuhaida (Wanita Hari Ini), Irin Putri Azmi (Bersamamu), Hazlin Hussain (999), Norzahan Rashid & M. Zulkifli (Malaysia Hari Ini), Azura (Voice Out) dan Adzriefaiz Adzlan (Faiz) & Chad (Muzik Muzik).

Acara kemuncak Jom Heboh 2012 yang dinanti-nantikan oleh para pengunjung semestinya siaran langsung Konsert Jom Heboh pada hari Ahad (26 Februari) jam 9.00 – 10.30 malam di Pentas Utama, tapak Karnival Jom Heboh di MITC, Ayer Keroh yang menampilkan artis-artis popular seperti Alyah, Black, Akim, Awi Rafael, Hazama dan Shiha yang memberi penghormatan kepada Allahyarham Sudirman. Dihoskan oleh Wahid Senario dan Adzriefaiz Adzlan (Faiz), berhiburlah dengan dendangan lagu-lagu Allahyarham Sudirman yang tidak pernah lapuk di kalangan peminat.

Tags: ,

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Nikki, Colabr8, Elyana di Karnival Jom Heboh 2008
  • Sua Rasa Tajaan Celcom di TV9 Mansuhkan Perkampungan Hadhari
  • Anuar Zain Perform di Konsert Jom Heboh 2011 Bukit Jalil
  • Karnival Jom Heboh di Stadium Petrajaya, Kuching Sarawak
  • Karnival Jom Heboh 2010 Kuala Lumpur
  • Suria FM Rancak Tour Di Kluang Mall & Mydin MiTC
  • Kembara TV3 Jalinkan Kemesraan Dan Muhibbah
  • Karnival & Konsert Suara Kami Anjuran Astro
  • Gambar Shah Rukh Khan Terima Anugerah Datuk
  • Mini Konsert Sorakan Emosi @ Stadium Melaka Petang Ini
  • Tiada ulasan:

    Catat Ulasan

    ads