Selasa, 13 Mac 2012

04 di bukit katil - Google Blog Search

04 di bukit katil - Google Blog Search


Aloq Laloq: Ceramah PKR <b>Di Bukit Katil</b> Jugak Kosong?

Posted: 10 Mar 2012 07:37 AM PST



CTS yang kebetulan berada di Melaka telah hadir di ceramah P"Gay"R yang menampilkan Ketua Srikandi mereka, Siti Aishah Shaikh Ismail dan ADUN DAP Ayer Keroh, Khoo Poay Tiong. Ceramah dimulakan dengan artis jalanan yang menghiburkan penonton dengan nyanyian sumbang mereka.

Ceramah ini dikatakan pemanas badan untuk ceramah Ketua Umum P"Gay"R, Anwar Ibrahim yang akan diadakan di Bachang, malam esok. Anwar Ibrahim dikatakan akan membawa 3 orang wakil Hamas untuk bersamanya di dalam ceramah tersebut. Tak tahulah mana Mat Bangla dipunggutnya untuk dibawa ke ceramah di Bachang malam esok.

Tahniah kepada orang Melaka yang memberi sambutan hangat kepada ceramah P"Gay"R. Sesak jalan dibuatnya. Hampir 5,000 hadir termasuk pelesit-pelesit yang gagal masuk ke dalam gambar CTS yang hanya menggunakan kamera dari tab.
Gile ramainya yang hadir kat warmup tour anwar. Ni kenyataan beb. Takde manupulasi macam rafizi selalu buat tu. Kalau aku aku jadik anwar, confirm aku cancel tour aku esok. Kehkeh..takkan tak faham lagi orang melaka memang tak ingin nak sokong pkr la.
p/s : zaman anwar dah lama berlalu. berlalu bersama lelehan lendir di punggong china doll. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads