Sabtu, 31 Mac 2012

04 di merlimau - Google Blog Search

04 di merlimau - Google Blog Search


SK PULAI <b>MERLIMAU</b> | cikgufiq.blogspot.com

Posted: 17 Mar 2012 09:07 AM PDT

Esok insyaAllah aku akan bertolak ke rumah kawan aku yang terletak di MERLIMAU MELAKA. Aku dan beberapa orang kawan aku akan menjalani PBS (PENGALAMAN BERASASKAN SEKOLAH) ataupun aku panggil PRAKTIKAL SEMINGGU di SK PULAI MERLIMAU MELAKA.
Antara tugasan yang perlu kami jalankan adalah:
- Membuat pemerhatian tentang pengajaran PENDIDIKAN JASMANI di sekolah.
Jadi, aku harap korang doakan aku dan kawan-kawan aku dapat menjalankan tugasan ini dengan sebaiknya yer.. Semoga urusan kami berjalan dengan lancar dan selamat...Amin...
pssssssst: Agak-agak kalau dah lama tak update blog tu, faham-faham lah yer..tapi, insyaAllah aku akan cuba gak update.. fighting!!!!! :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads