ads

Rabu, 18 April 2012

04 di sungai udang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

04 di sungai udang - Google Blog Search


BLOG MELAKA: 04 <b>di sungai udang</b> - Google Blog Search

Posted: 13 Apr 2012 11:30 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG MELAKA: 04 <b>di sungai udang</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Apr 2012 11:20 AM PDT

URL Sumber Asal :-

Pasar Malam Jalan TAR: MEE <b>UDANG SUNGAI</b> DUA DAH ADA <b>DI</b> <b>...</b>

Posted: 31 Mar 2012 09:47 PM PDT

Ramai juga yang tanya, mengapa blog ambo sekarang dah tak ada citer pasal makan2???

Hehe ...rupanya ramai peminat citer makan ni.

Semua orang kenal mee udang Sungai Dua. Ada yang gi Penang semata2 nak makan mee tersebut.

Tetapi sekarang untuk makan mee udang dah tak perlu habis kan minyak dan tol utk ke Penang. Kat KL ni pun dah ada mee udang Sungai Dua.

Hehe ambo bersama keluarga sempat singgah utk menikmati mee udang Sungai Dua kat Water Front Ampang.

Restoran yang baru beberapa minggu dibuka itu menyediakan mee udang, mee ketam disamping mee dan nasi goreng.

Harganya?? Boleh tahan juga. Untuk mee sahaja harga RM4 dan ditambah udang harga nya RM10 utk 100gram.

Hidangan set juga ada. RM12.90. - mee bersama 2 ekor udang dan minuman.

Hidangam set 2 RM16.90 - mee bersama 3 ekor udang dan minuman.

Sementara nasi goreng ayam pula harga nya RM5.

Rasanya?? Setakat boleh tahan saja. Untuk banding dengan mee udang asli Sungai Dua.... Ambo rasa mee udang Sungai Dua kat Penang nun lebih sedap. Hehe tp kalau setakat nak rasa nastolgia mee udang Sungai Dua boleh lee!! Cuma jangan harap lebih dari itu........!!

BLOG MELAKA: 04 <b>di sungai udang</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Apr 2012 11:27 AM PDT

URL Sumber Asal :-

<b>Sungai Udang</b> | Jika <b>di</b> Parit Buntar <b>Di</b> Sinilah Tempat Beli Ikan <b>...</b>

Posted: 03 Mar 2012 01:33 PM PST

Jika anda tinggal berdekatan dengan Parit Buntar atau Nibong Tebal, jangan lepaskan peluang untuk ke Sungai Udang. Di sini anda boleh beli macam-macam ikan termasuklah ikan gred A dengan harga yang berpatutan, dan paling best ..... ikan-ikan ini segar dari laut!
Best ooo, kalau anda penggemar ikan segar, anda boleh borong ikan yang ada atau beli ikut kemampuan anda. Yang penting bila berada di Jeti Sungai Udang ini ialah kepandaian anda untuk tawar-menawar dengan peraih yang ada di situ.
Jangan lupa untuk bawa plastik sendiri sebab kebanyakkan peraih tidak menyediakan plastik atau apa jua bekas untuk dijual secara runcit. Kalau nak beli sikit .... sediakan wang kecil secukupnya dan bekas sendiri.

Lagi gambar suasana di Jeti Sungai Udang di sini: HASRULPhoto

Suka Entri Ini? Kongsikan Bersama Yang Lain. Terima Kasih.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG MELAKA

Copyright 2010 All Rights Reserved