Sabtu, 5 Mei 2012

04 di ayer keroh - Google Blog Search

04 di ayer keroh - Google Blog Search


Sekitar Persembahan <b>di</b> Mydin MITC <b>Ayer Keroh</b> Melaka | Zarul <b>...</b>

Posted: 29 Apr 2012 11:57 PM PDT

Salam

Seperti yg korang dah sedia maklum semalam aku ada buat live blogging pakai smart fon bodoh aku tu utk update mengenai show aku kat Melaka..

Actually bukan lah nak poyo2 tapi saja2 nak try buat live blogging pakai hphone..not bad gak lah ..dapat gak menghilangkan neves aku utk naik ke pentas tu..

Keseluruhannya persembahan aku semalam tu agak santai..cuma menyanyikan 2 lagu..Pihak Mydin nak kan aku bagi free gift..Bila da ada free gift ada la mangsa yg aku bawa naik ke pentas,nasib baik penonton2 semalam agak sporting ..so senanglah sikit kerja aku.Dari segi sambutan pun alhamdulillah tapi tak de ler sampai bersesak sesak seperti zaman kegemilangan Umbrella dolu2 kan..cukup sekadar memenuhi tempat duduk

Jom le layan gambar2 yg tak sempat aku upload semalam ni

Sibuk Live Blogging dalam VIP Room sementara menunggu buat persembahan..

Pentas Yg menarik dan agak besar utk aku sorang

Lagu 'Bukalah Hatimu' sedang dinyanyikan

Seramai 4 org penonton yg sporting naik kepentas

Dorang menyanyikan lagu Ramalanku Benar Belaka bersama aku

Antara awek2 Melaka yg ada semalam menyaksikan persembahan

Para Penonton --Ibu Ibu bapak bapak dan anak2nya hehehe

Semoga Terhibur yerr

Selesai persembahan aku diinterview oleh Penyelaras Persembahan Mydin sebagai bukti utk dihantar ke HQ..for payment aproval

Persembahan diakhiri dgn sesi bergambar

Share

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads