Rabu, 16 Mei 2012

04 di masjid tanah - Google Blog Search

04 di masjid tanah - Google Blog Search


Gambar Ribuan Hadir Ceramah Anwar <b>Di Masjid Tanah</b> W&#39;pun Di <b>...</b>

Posted: 16 May 2012 03:18 AM PDT

Beribu rakyat hadir menyaksikan ceramah Pakatan Rakyat yang di adakan di Kg. Paku, Masjid Tanah, Melaka. Dalam ceramah ini telah menampilkan beberapa tokoh Pakatan Rakyat termasuklah Ketua Pembangkang Parlimen Anwar Ibrahim.
Di anggarkan seramai 4000 orang mendengar ceramah ini seperti di dalam gambar. Selain itu wujud gangguan yang cuba di adakan oleh pihak UMNO BN dengan membuka kaset ceramah Hasan Ali akan tetapi jumlah mereka yang amatlah sedikit mengakibatkan mereka tenggelam dalam ribuan penyokong Pakatan Rakyat.
Selain itu bekalan elektrik ke khemah mereka telah di potong oleh pihak tuan rumah akibat kebiadapan Umno dalam berhujah menyebabkan pihak tuan rumah tidak membenarkan mereka mengunakan eletrik.
Selain itu seluruh penduduk kampung juga memboikot Umno dengan tidak memberi mahu pun menyewakan sumber elektrik kepada mereka.
Ini membuktikan mood rakyat yang inginkan perubahan dan menyokong pakatan rakyat tidak dapat di bendung. Turut hadi ialah Timbalan Yang Di Pertua PAS Kawasan Masjid Tanah Ust Jualsapiyah bin Kassim.

(Gambar) Ribuan Hadir Ceramah Anwar <b>Di Masjid Tanah</b> W&#39;pun Di <b>...</b>

Posted: 15 May 2012 09:03 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]Di anggarkan seramai 4000 orang mendengar ceramah ini seperti di dalam gambar. Selain itu wujud ganguan yang cuba di adakan oleh pihak UMNO BN dengan membuka kaset ceramah Hasan Ali akan tetapi jumlah ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads