Jumaat, 1 Jun 2012

04 di ayer keroh - Google Blog Search

04 di ayer keroh - Google Blog Search


BLOG MELAKA: 04 <b>di ayer keroh</b> - Google Blog Search

Posted: 07 May 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

Zarina Zayanah: Mandi-Manda <b>Di</b> Wonderland at <b>Ayer Keroh</b>, Melaka

Posted: 07 May 2012 07:40 PM PDT

Rancangan tiba2 bersama kawan office untuk jalan di ayer keroh Melaka. Sungguh pun aku dr Melaka. Tapi memang jarang bawa anak2 jalan-jalan ke ayer keroh dan bandar Melaka. Atas ajakkan kawan. Aku pun bawa anak2 mandi- manda di sini. Seronoknya anak2 satu ari di sana. Masa aku pergi bukan cuti umum, so x ramai sangat. Seronok nak mandi. Tengah-tengah anak sibuk mandi...tiba datang maskot nie. Apa lagi sesi bergambarlah. Baby pink dengan abg dan eisya. Adik takut....hehe Anak dan bapak sibuk nak naik semua gelongsor. Besar sungguh slid2 dia. puas nak main2 kat sini bersama2 anak2....kawan saya dan anak x main gelongsor tu...dia main dekat kids area je...
Abang dan Eisya...beranikan....naik gelongsor 2 beradik nie...
 Bapak dan adik pulak.....
 Now my turn dan eisya...
 Abang dan bapaknya....takut betul gelongsor nie....termasuk semua isi perut aku rasanya....huhu
 Dah siap2 nak singgah rumah kawan office di area ayer keruh apa nama tempat...lupa pulak..
 Posing manja dengan cik abg.....
 Tengok anak2 dah penat dan gelap kulit....
 Nie kawan office Niza dan anak2.....
Dah x larat sgt budak domok nie.....he he

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads