Rabu, 13 Jun 2012

04 di bukit katil - Google Blog Search

04 di bukit katil - Google Blog Search


Rumah Untuk Dijual <b>Di Bukit Katil</b>-Fasa 1B,Bandar Melaka (TAMAN <b>...</b>

Posted: 17 May 2012 06:52 PM PDT

Salam...

Tahun lepas...saya ada buat entri tentang Rumah Untuk Dijual Di Bukit Katil, dan saya mendapat feedback yang tersangatlah memuaskan sehinggakan inbox saya penuh dengan pertanyaan untuk memiliki rumah dengan harga semurah RM115,800.. ( http://nurbayaplanner.blogspot.com/2011/03/rumah-untuk-dijual-di-melaka-taman-tuah.html) Tahniah kepada pembeli yang telah berjaya membeli rumah..dan tentunya rumah di Fasa 1A tersebut telah habis dijual..
Dan kini, syarikat pemaju perumahan di tempat saya bekerja, menawarkan Rumah Untuk Dijual Di Bukit Katil-Fasa 1B,Bandar Melaka (TAMAN TUAH PERDANA) yang merupakan kesinambungan pembangunan perumahan selepas FASA1A...Butirannya adalah seperti berikut:
TROPICANA (Bumiputera Unit)
3 Bilik Tidur + 2 Bilik Mandi + 2 Ruang Dapur
Luas Binaan Lebih Kurang: 1,126 kaki persegi


CASUARINA (Non-Bumiputera Unit)
3 Bilik Tidur + 2 Bilik Mandi + 2 Ruang Dapur
Luas Binaan Lebih Kurang: 1,126 kaki persegi

Deposit hanya: RM500 sahaja
Perjanjian jual beli hanya ditanggung oleh pemaju (Yuran Guaman, Yuran pendokumenan, Duti setem)
Dijangka siap: Disember 2013
Pegangan Tanah: Pajakan 99 tahun
Loan/ pinjaman: Boleh dinaikkan sehingga 95% (Maybank, HSBC, BSN, Cimb Bank, Hong Leong, Public Bank)
Boleh hubungi melalui email saya: nurbaya746@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads