Jumaat, 4 Januari 2013

04 di alor gajah - Google Blog Search

04 di alor gajah - Google Blog Search


Anis & Hayat, <b>Alor Gajah</b> Melaka | acaii jawe

Posted: 01 Jan 2013 06:06 PM PST

Bismillahirrahmanirrahim


Alhamdulillah kita semua diberikan nikmat panjang umur untuk masuk ke tahun baru 2013. Selamat tahun baru aku ucapkan kepada semua pengunjung blog ni:) Semoga Allah rahmati kalian semua. Banyak sangat nikmat Allah yang kita telah kecapi sepanjang tahun lepas dan belum sempat kita nak bersyukur kesemuanya, Allah berikan lagi. Manusia ni bila hilang sesuatu baru dia rasa besarnya nikmat Allah yang diberikan sebelum ni.

Ada manusia yang Allah berikan ujian dan kesusahan. Dia rasa Allah pinggirkan dia. Tetapi tahun silih berganti, baru dia sedar dengan ujian Allah tersebutlah dia jadi insan yang lebih baik. Mungkin dia telah berjaya jadi seorang yang lebih dekat dengan Allah, hatinya lebih tenang, fikirannya lapang, kesihatannya baik, rezekinya bertambah dan pengalaman lepasnya membantu dia hadapi masa depan dengan lebih baik.

Kali ni aku nak update majlis perkahwinan Anis & Hayat yang diadakan di Alor Gajah, Melaka. Dah lama sebenarnya tak shoot kat Melaka. Aku berkampung selama 3 hari kat sana hingga selesai majlis bertandang. Memang meriah majlis kat Felda Hutan Percha ni walaupun kali pertama aku sampai ke sana. Layan sedikit gambar majlis nikah dan bersanding kedua pasangan pengantin yang cantik dan sepadan ni.

Lokasi outdoor aku jumpa tepi jalan je masa kitorang cari lokasi untuk shoot. Ada macam2 binatang peliharaan tengok kitorang amik gambar,hehe. Alhamdulillah majlis semua berjalan lancar dan meriah. Ayah Anis seorang yang dihormati di felda tersebut. Jadi memang ramai sangat tetamu yang datang ke majlis mereka. Tahniah aku ucapkan kepada kedua pasangan Anis & Hayat.

Terima kasih juga sebab sediakan kediaman yang sangat selesa sepanjang berada di Alor Gajah, Melaka. Rasa macam pergi bercuti je:) Semoga ikatan rumahtangga yang terjalan ini berkekalan bahagia hingga ke syurga,amin.



Nota kaki: Musim sibuk dah hampir berlalu pergi di ofis. Mudah-mudahan semuanya bertambah baik selepas ini. Alhamdulillah.

Wassalam.


Mohd Faisal bin Hj Mohd Rahim aka Acaii
Photographer
Email : faisalhjrahim@yahoo.co.uk
Blog : http://www..faisalrahim.com/blog
Facebook : http://www.facebook.com/acaiijawephotography
Twitter : http://www.twitter.com/acaiijawe

BLOG MELAKA: 04 <b>di alor gajah</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Jan 2013 09:09 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Jawatan Kosong 2012 <b>di</b> Majlis Perbandaran <b>Alor Gajah</b>

Posted: 01 Oct 2012 05:02 PM PDT

jawatan kosong 2012 Majlis Perbandaran Alor Gajah

Jawatan Kosong 2012: Majlis Perbandaran Alor Gajah merupakan sebuah Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) atau kerajaan tempatan yang berorientasikan perkhidmatan rakyat merupakan penggerak utama di dalam menjadikan Alor Gajah sebagai daerah yang maju dan indah.Majlis Daerah Alor Gajah telah disusun semula mengikut Akta Kerajaan Tempatan, 1976 (Akta 171) mulai daripada 1 Julai 1978. Penyusunan semula ini meliputi seluruh daerah Alor Gajah. Seterusnya Majlis Daerah Alor Gajah telah dinaikkan taraf kepada Majlis Perbandaran Alor Gajah pada 1 Mei, 2003. Majlis Perbandaran Alor Gajah kini adalah sebuah Pihak Berkuasa Tempatan yang menyediakan perkhidmatan perbandaran serta membangunkan kemudahan infrastruktur dan sosial bagi penduduk di daerah Alor Gajah.

Majlis Perbandaran Alor Gajah mempelawa Warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur 18 tahun ke atas untuk mengisi kekosongan jawatan bertaraf tetap seperti berikut :-

1. Pembantu Penilaian W17

Cara Memohon

Permohonan hendaklah menggunakan Borang Permohonan Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Alor Gajah yang boleh didapati secara PERCUMA di Kaunter Majlis Perbandaran Alor Gajah pada waktu pejabat atau melalui laman ini.
1.2 Semua permohonan hendaklah disertakan dengan salinan sijil-sijil persekolahan, kad pengenalan, sijil kelahiran, gambar terkini berukuran pasport serta lain-lain dokumen sokongan yang berkaitan.
1.3 Ijazah/Diploma/Sijil yang digunakan dalam permohonan ini perlu mendapat pengiktirafan kelayakan di Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) melalui laman web interaktif JPA http://www.interactive.jpa.gov.my/frmMainktiraf.asp dan melampirkannya bersama borang permohonan.
1.4 Pegawai-pegawai Kerajaan yang sedang berkhidmat (Tetap dan Kontrak) hendaklah mengemukakan permohonan melalui Ketua Jabatan dan pastikan Kenyataan Perkhidmatan yang kemaskini dan Laporan Penilaian Prestasi disertakan bersama.
1.5 Borang permohonan yang telah lengkap diisi hendaklah ditulis nama jawatan di bahagian atas sebelah kiri sampul surat dan dikirim atau datang sendiri ke Majlis Perbandaran Alor Gajah seperti alamat berikut :-

YANG DIPERTUA
MAJLIS PERBANDARAN ALOR GAJAH
JALAN DATO' DOL SAID
78000 ALOR GAJAH
MELAKA

Klik sini untuk muatturun borang permohonan jawatan ini.

Klik sini untuk maklumat lengkap dan syarat permohonan iklan jawatan kosong 2012 ini.

Tarikh Tutup Permohonan : 14 Oktober 2012

*Jawatan Kosong 2012 di Majlis Perbandaran Alor Gajah*

You can leave a response, or trackback from your own site.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads