ads

Ahad, 5 Mei 2013

04 di alor gajah - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

04 di alor gajah - Google Blog Search


Asam Pedas <b>di</b> Pekan <b>Alor Gajah</b> | JAAkechik CORNER

Posted: 01 May 2013 09:00 PM PDT


lepas puas main air di A famosa waterworld
kitorang keluar makan sekejap di pekan Alor Gajah
kitorang lebih rela keluar, sebab rege makanan kat dalam theme park tu mahai...
lagipun bandar Alor Gajah ngan A Famosa Resort ni dekat jer pun
kami pilih kedai Nasi Campur yg bersebelahan dengan Shell


masuk jer dalam kedai tu, jaa nampak ada Asam Pedas...
pergghhh... geram betul jaa tengok. terus rembat seketul.
tapi bila makan, tak sangka lak ikan ni ada tulang yang banyak
dan jugak bercabang, huk..huk... ikan terubuk rupanya!
payah betul nak makan isi ikan terubuk nih tau!


en.suami pulak pilih ikan keli bercili/bersambal
hrmmm...sedap jugak ikan keli dia nih. kitorang siap tambah lagi 1 ekor lagi.
kami ada gak amik sayur dan lauk lain untuk si fikri dan jgn risau
harga kat sini memang murah. nasi tambah dia tak kira pun, tahu?!
p/s : terasa nak belajar buat Asam Pedas Melaka sendiri...hihi..

~ Terima kasih...klik LIKE kalau suka ~

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG MELAKA

Copyright 2010 All Rights Reserved