ads

Sabtu, 18 Mei 2013

04 di machap - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

04 di machap - Google Blog Search


rohayu osman: sepetang <b>di</b> RNR <b>MACHAP</b>

Posted: 19 Apr 2013 08:52 AM PDT




















 layan gambo diorang nie lagi syok dpd melayan ntah ape-ape lagi sandiwara dan lakonan tak berbayar dia tue....

ok.. mmg tipu lah lau aku nie tak sayang dia lagi kan..

if jika betul memang dia jodoh aku.. tak kemana pun..
pasti dia akan kembali dgn penyesalan dan keinsafan..
jika dia bukan jodoh aku.. aku terima Qada n Qadar Allah ni..
semua yg terjadi pasti ada HIKMAH yg tersembunyi..
gambor-gambor nie diambil masa otway nk balik muo masa aku g JB uruskan pasal rumah ritu..
sekali lagi mencabar diri
yeah.. alhamdulilah.. segala urusan dipermudahkan..
cumanya Alisha Aqeela tu je yg susah sikit..
time nak tido terpaksa dok atas riba juga sambil memandu..
memg mcm org jakun je dpt main kt playground..
mama memg jarang bawak g playground..
bukan ape.. untuk keselamatan..
mama tak leh handle sorang.. if ada pape nati mcm mane dgn adik dia plak..
tunggu adik besar sikit boleh main sama-sama... 
tgn mama ada 2 je..
kalau mama rasa selamat mama akan benarkan dia main..
mcm playground ni..
dia sorang je yg main..
tak berebut-rebut dgn org lain..
hehehehe..
takpelah nak.. bila dah tiba masa nati bila dah pandai berdikari..
main lah sepuas-puasnya...
okeh..

In Shaa Allah mama akan buat yg terbaik untuk kamu berdua ya..

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG MELAKA

Copyright 2010 All Rights Reserved