Khamis, 4 Julai 2013

04 di bukit katil - Google Blog Search

04 di bukit katil - Google Blog Search


Cari Homestay <b>Di Bukit Katil</b> Melaka Keselesaan Yang Tak Harus <b>...</b>

Posted: 10 Jun 2013 08:28 PM PDT

Homestay Melaka Saujana Permai – Jika anda mencari homestay di Melaka Bandar Bersejarah, inilah tempatnya. terletak di Taman Saujana Permai, Bukit Katil, Melaka.

Cari Homestay tidaklah susah sangat, Google je… ada beribu yang boleh anda jumpa dan bermacam-macam jenis dan keistimewaan.

Tapi Homestay Melaka Saujana Permai agak berbeza kerana terletak di Pusat Pelancongan palin bersejarah.

Apa kata pemilik homestay ini di laman facebooknya:

"Berita baik untuk para pelancong yang memilih Melaka sebagai destinasi perlancongan anda!!! Kami di sini menyediakan perkhidmatan homestay kepada anda yg tidak mahu menginap di hotel. Sekiranya anda juga mencari kediaman untuk percutian keluarga, majlis perkahwinan, konvokesyen, berkursus, outstation, dan lain-lain perkara, di sini kami menyediakan tempat yang selesa lagi berpatutan untuk anda semua…

#Untuk tempahan dan maklumat lanjut sila hubungi kami di talian 012-6412130 (En.Shahnizam B Borhan) @ 013-6185475 (Tn.Hj Borhan B Md Jelas)

" Keselesaan Anda Keutamaan Kami "

homestay melaka saujana permai

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

homestay saujana permai bukit katil melaka bilik utama

cari homestay melaka

cari homestay di bandar bersejarah melaka

laman cari homestay terbaik

Lihat lebih banyak gambar Taman Saujana Permai Homestay di blog mereka.

15minit Dari:-

>Hospital Pantai, Jaya Jusco Ayer Keroh, Melaka Mall, Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah (MBMB), Mahkamah Melaka    Multimedia Universiti (MMU), Kolej Komuniti, Manipal College, Kolej Yayasan Melaka, JPJ Bukit Katil, Institut Latiahan Perindustrian Melaka (ILP), Perigi Hang Tuah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads