Ahad, 25 Ogos 2013

04 di jasin - Google Blog Search

04 di jasin - Google Blog Search


BLOG MELAKA: 04 <b>di jasin</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Aug 2013 11:18 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

::Bila Aku Bercerita::~: ~Ke Mydin <b>Jasin</b>

Posted: 14 Jul 2013 11:27 PM PDT

Assalamualaikum...
Selamat tengahari.  Time rehat mata ni tak nak lelap pula.  Tadi beria-ia mengantuk.  So, tak boleh nak lelap update bloglah jawabnya.  Itu je hobiku.  Nak sambung kisah dari entry jumaat yang lepas.  Aku dan 3A ke Mydin yang baru dibuka di Jasin.  Aku nak beli ayam sebab nak masak nasi ayam kat rumah mak.
Belum pernah sampai Mydin Jasin ni.  Jarak dari rumah aku di bukit katil lebih kurang 10km kut.  Agak2 je.  Lepas solat isyak kita orang ke Mydin.  Jom tengok suasana di mydin jasin.
Ini di luar.  Kita orang di parking.
Besar tapi mydin ni satu level je.
Inilah hasil rembatan di sana tempohari.
Masa di kaunter untuk bayar.
Yang penting ada Nadira Shoppe.
Itu sahaja entri ringkas dan pendek daripada aku tengahari ini mengenai mydin jasin.  Bersambung lagi.  Sekian...

Jangan Lupa LIKE dan Tinggalkan KOMEN Anda Yea...:-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads