Rabu, 16 Oktober 2013

04 di ayer keroh - Google Blog Search

04 di ayer keroh - Google Blog Search


Seram Giler La: Lembaga Di Pokok <b>Di Ayer Keroh</b> (Kisah Seram)

Posted: 03 Jun 2013 07:04 PM PDT

Lembaga Di Pokok Di Ayer Keroh (Kisah Seram) | Ingin saya menceritakan tentang kisah sewaktu saya memandu kereta menuju ke KL. Kira2 lapan bulan yang lalu saya pandu kereta ke KL untuk berjumpa dengan suami yang bekerja di sana sedangkan saya bekerja di Perak.

Saya mula memandu sekitar pukul 3 petang dan dijangkakan sampai sekitar pukul 8 malam tetapi pada hari itu terlambat sedikit disebabkan hujan lebat dan kemalangan jalan raya yang agak seram. Saya tiba di satu perhentian pam minyak Shell di Ayer Keroh untuk berehat kerana hujan dan petir yang kuat. Saya pun nak ke tandas tapi bila saya berhentikan kereta dan baru nak menguap saja, tiba2 saya terpandang di salah sebuah pokok betul2 dekat dengan stesen pam minyak Shell tu saya ternampak seperti bentuk perempuan yang berbaju putih sedang bertenggek di atas pokok dan menggoyangkan kakinya...

Pada mulanya saya tak pasti apakah benda itu. Saya cuba tenungkan, Masya-Allah!!! "PONTIANAK" yang saya nampak!!! Takutnya saya hanya Tuhan saja yang tahu... Tak jadi nak ke tandas, saya mulakan perjalanan sebelum tu saya memutarkan klip2 MP3 ayat2 suci Al-Quran". Sepanjang perjalanan saya mengaji sama Iitu saja kisah seram saya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads