Ahad, 16 Mac 2014

04 di durian tunggal - Google Blog Search

04 di durian tunggal - Google Blog Search


TEKO KOPI AG MELAKA CYBERTROPPERS: MEMBARA <b>...</b>

Posted: 16 Mar 2014 08:00 AM PDT

Durian Tunggal Melaka 16 Feb 2014 :
Perghhh...!!!! 3 program serentak dari UMNO untuk rakyat...!!!! fuyooo...!!!! terangkat bro...!!!
UMNO telah mengadakan 3 progam secara serentak di DUN Durian Tunggal Parlimen Alor Gajah Melaka pagi tadi iaitu Program MEMBARA Gotong Royong membaiki sebuah rumah rakyat di Kg Padang Keladi bersama YB Datuk Wira Ketua UMNO Bahagian, Lawatan Kebajikan di Kg Padang Kerbau oleh YB ADUN Durian Tunggal serta Gerakerja Daftar Pemilih Baru dan Keahlian UMNO di Kg Panchor.
Program MEMBARA (UMNO Membantu Rakyat) di Kg Padang Keladi Durian Tunggal Melaka bersama YB Datuk Wira Hj Abdul Ghafaar bin Hj Atan, Ketua UMNO Bahagian Alor Gajah Melaka.
 Program Lawatan Kebajikan di Kg Padang Kerbau Durian Tunggal Melaka oleh YB Datuk Hj Ab Wahab bin Hj Ab Latip ADUN Durian Tunggal.  Program Daftar Pemilih dan Keahlian UMNO dari rumah ke rumah oleh Pergerakan Pemuda UMNO.
Untuk makluman, Program MEMBARA (UMNO MEMBANTU RAKYAT) telah menjadi medium utama parti keramat UMNO untuk membantu rakyat dan telah bermula sejak Januari lalu sehingga PRU14 di kesemua Bahagian UMNO. Program ini meliputi pendidikan, kebajikan, keagamaan, kesihatan dan merangkumi penglibatan rakyat daripada pelbagai usia dan kaum. "Kita mahu membantu rakyat tanpa mengira parti, itu syarat modul program ini. Mereka yang susah dan memerlukan bantuan, Umno akan bantu. Kita mahu terus membantu rakyat dengan semangat membara seperti api," -NAJIB

Jadi nampaknya Si Adly Zahari Pesuruhjaya PAS Melaka yang sememangnya akan bertanding di DUN Durian Tunggal akan semakin resah gelisah melihat gerakerja UMNO nie. Aku amat berharap agar rakyat di DUN Durian Tunggal dapat menilai kesungguhan UMNO untuk membela rakyat, tidak seperti mamat nie yang hanya akan muncul 12 bulan sebelum Pilihanraya Umum nanti....masa tu kira dialar makhluk yang paling prihatin dan paling suci bagai debu di DUN Durian Tunggal Melaka ini...erk eleh...!!!!

Syabas juga aku nak ucapkan kepada UMNO DUN Durian Tunggal yang terus menerus berusaha untuk mengekalkan momentum mendekati pengundi menerusi aktiviti aktiviti yang dirancang. Kalau kita BERSATU, SEGALA GALANYA AKAN MENJADI MUDAH.... Bagi aku, semua program program ini hendaklah di highlightkan nama UMNO, Barisan Nasional serta sayap sayap UMNO dan bukannya NGO seperti Belia 4B atau blablabla yang sewaktu dengannya. Kita mahu rakyat di DUN Durian Tunggal ini sentiasa menyebut nama UMNO dan Barisan Nasional...almaklumlar yang nak bertanding dalam PRU14 nanti adalah UMNO@Barisan Nasional....bukannya NGO nie...ada betul..???? NGO ini diwujudkan untuk membantu UMNO, bukannya untuk 'takeover' UMNO atau Pemuda UMNO atau Puteri UMNO atau Wanita UMNO...itular seperti sedang berlaku di DUN Durian Tunggal mahupun di Parlimen Alor Gajah ini....masing masing seperti ingin mengejar "sesuatu"......!!!.. ini pendapat peribadi aku...kalau ada yang tidak bersetuju....terpulanglah...!!!..ada aku kesah...?? hehehe...!!!

psstt... bekerjalar dengan penuh STRATEGI bro...!!! In sya Allah UMNO akan DIBERKATI....!!! adios...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads