Rabu, 16 April 2014

04 di bukit katil - Google Blog Search

04 di bukit katil - Google Blog Search


BLOG MELAKA: 04 <b>di bukit katil</b> - Google Blog Search

Posted: 28 Mar 2014 11:30 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG MELAKA: 04 <b>di bukit katil</b> - Google Blog Search

Posted: 13 Mar 2014 11:53 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

PAS TERUS BERKEMBANG <b>DI</b> KAWASAN <b>BUKIT KATIL</b> <b>...</b>

Posted: 02 Feb 2014 02:42 AM PST

PAS TERUS BERKEMBANG DI KAWASAN BUKIT KATIL


'; div.innerHTML = summary; } //]]>

PAS terus berkembang di kawasan Bukit Katil apabila sebuah lagi Bangunan PAS Cawangan dirasmikan petang ini.

Bangunan PAS Cawangan Bukit Bayan dirasmikan oleh Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu dalam majlis yang meriah petang ini.

Mohamad Sabu dalam ucapannya mengucapkan tahniah kepada PAS Cawangan Bukit Bayan atas kejayaan membina Bangunan Cawangan.

"Cawangan PAS mesti berusaha gigih untuk meramaikan ahli dan mempunyai bangunan sendiri" ujar Mohamad.

Turut hadir memeriahkan perasmian ialah Pesuruhjaya PAS Melaka, Adly Zahari, Timbalan Pesuruhjaya Ashraf Mukhlis Minghat, Setiausaha Perhubungan, Yuhaizad Abdullah, Adun Bukit Baru Dr Khalid Kassim dan Yang Dipertua PAS Kawasan Bukit Katil, Mohd Sofi Abdul Wahab dan pimpinan PAS semua peringkat.

Related Articles :

BLOG MELAKA: 04 <b>di bukit katil</b> - Google Blog Search

Posted: 12 Mar 2014 11:44 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Video Kejadian curi duit mesin air <b>di Bukit Katil</b> Melaka - Siemens <b>...</b>

Posted: 24 Jan 2014 07:00 PM PST


Kejadian curi duit mesin air di Bukit Katil Melaka pada 7 januari lepas. Apabila berlaku kejadian sebegini, polis juga dipersalahkan. Kata polis tak buat kerja. Tapi bila polis tangkap, ibu bapa akan persalahkan polis pula.

NADIAKATE: JOM MAKAN <b>DI BUKIT KATIL</b>

Posted: 24 Nov 2013 06:22 AM PST

ok.. since aku ade perasan la orang dok taip makan ape sedap kan kat bukit katil..
so aku bawak korang ke "Qasreena Cafe" yeey!!
heeeee.. actually aku baru datang sini sekali la kan..
and manu yang popular biasenye MEE RACUN laaaa..
why mee racun?? ade racun ke dalam tue?? hohohho.. 
aku pown terfikir gak mase tue. hahaha.. tapi tak sebenarnye..
die nie beracun sebab terlalu pedas.. untuk aku takde la pedas pown..
anak toke lade cili.. ape adehal dengan cili.. bahahaha..
die punye kedai nie kecik jer.. susah gak la jalannye sebab aku tak familiar dengan tempat tue..
sebab tue masuk ke dalam lagi..
lagi pown mase tue adik aku yang bawak.. malam lak tue..
meme aku tak alert la kawasan sekeliling..
and menu die ado macam2.. masakan melayu ke masakan western..
stendert harge die lakan kalo bab2 western nie.. 
nak makan due orang paling tidak bawak la RM20++ yerrrr.. heeeee
and yang paling tak leh bla sekali.. namenye sangat pelik2..
sehinggekan korang nak test kenapekah makanan itu di panggil sebegitu rupe..
itu namenyer perang psychology beb.. heeeee
so untuk mengelakkan korang kecewe.. baek korang tanye dulu nie sebenarnye ape..
kang tak lepas ape yang korang harapkan kang... hampe la pulak.. hohohoh..
dekat kawasan bukit katil ade beberape tempat makan la untuk korang tuju..
and biase orang nampak ialah BERKAT SALAM.. 
coz die betol2 dekat kawasan main road bukit katil tue..
berkat salam ok la untuk korang try.. aku pown jarang makan kat sini..
and bertentangan dengan die pulak ialah RESTORAN D'NANGKE ..
yang nie aku sangat2 lah tak rekemen kan kat korang..
walopon interior die agak romatik2 sikit... korang jangan pulak terpedaye..
kalo ko datang kat situ dengan perot yang sangat kosong..
aku berani jamin korang dah sumpah seranah dah dalam hati..
sebab makannye gile lambat nak sampai.. 
aku meme makan situ sekali jer.. lepas tue tak pergi dah... tobat2.. sakit hati gilerrrr..
pastu ade lagi area kawasan taman saujana permai tak silap
die berdekatan dengan pusat tuisyen cikgu adawiyah.. ex tempat aku koje dulu.. huhuhuh
ade satu kedai siam kat situ.. aku tak ingat namenye ape.. 
itu pown aku tak rekemen kan gak.. coz mahal beb~~~~ aigooooo...
tapi makanan ok laaaa.. boleh makan.. kalo tak sedap meme aku hempuk orang tue.. ahhahaha
ok.. nie map nye untuk memudahkan korang
ok.. korang nampak ke idok anak panah warne hitam tu??
itu menandekan korang dari arah mitc/jasin yerr..
 yang aku dok bulat hitam tu pulak ialah simpang 4 ado trafik light
warne merah : yg aku cite pasal kedai siam tue..
warne biru :  Qasreena Cafe.. orang cakap berdekatan dengan ILP or teknik apo ntah
warne kuning : berkat salam..
hope membantu la yer.. herrr.. kalo tak jugak..
ko cari kat blog laen.. hahahahaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads